تغییرات بارداری

تغییرات بارداری

 

درکنارتو

1-سینه ها احساس می شوند:حساسیت سینه ها یکی از علائم واضح بارداری  است.چون تولید هورمون های استروژن و پروژسترون در این دوران زیاد می شود.

سینه های شما ممکن است درد،سوزش و گزگز داشته باشد.این حساسیت ها معمولا از هفته چهارم بارداری شروع شده وتا پایان سه ماهه اول بارداری ادامه دارد.

2-لک می بینید:برخی خانم ها وقتی تخم در رحم ایجاد می شود،حدود 5تا   10روز بعد از اینکه تخم تشکیل شد، لکه بینی را به صورت لکه های روشن تجربه می کنند .حتی یک قاعدگی سبک در این ماه نمی تواند مانع بارداری  باشد.

3-به بو حساسیت دارید:حس بویایی قوی یکی از مهم ترین علائم بارداری است.این ممکن است به دلیل روشی باشد که بدن شما در حفاظت از جنین دربرابر مواد سمی موجود درخوراکی ها اعمال می کند.این حس بویایی قوی می تواند شما را آگاه  نگه  دارد.

4-تهوع دارید:حدود 80درصد خانم ها از تهوع صبحگاهی رنج می برند اما فکر نکنید این حالت تمام روز طول می کشد.علت این است که سطح هورمون ها هنوز آنقدربالا نیامده و وقتی به تدریج سطح هورمون ها بالا آمد خوبه خود این حالت بر طرف می شود.بهتراست برای بر طرف شده تهوع ازچای زنجبیل استفاده کنید.

5-سر گیجه دارید: احساس غش به شما دست می دهد؟چون قلب شما سریع ترمی زند وخون بیشتری به بدن می رساند واین با تغییرات هورمونی ترکیب می شود،و می تواند فشارخون را در اوایل بارداری  پایین  بیاورد و باعث سرگیجه شود

تعداد بازید: 1448     تاریخ ثبت: 1394/01/06

پیشنهاد ما به شما