عوامل کاهش تمایلات جنسی 2

عوامل کاهش تمایلات جنسی 2
درکنا رتو

اختلات تعوظ

افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، همیشه از داشتن رابطه ای جنسی هراس دارند. اما نگران نباشید، این بیماری قابل درمان است. 
• یائسگی
یائسگی موجب کاهش تمایلات جنسی در بسیاری از زنان می شود که نشانه آن خشکی واژن و درد هنگام مقاربت است. البته این در تمام زنان صدق نمی کند. شما می توانید با اعتماد به نفس کافی و سلامت کلی بدن تان بر این مشکل غلبه کنید.
 
• کمبود تستوسترون
هورمون تستوسترون با تمایلات جنسی شما رابطه مستقیم دارد. هنگامی که مردان پا به سن می گذارند، سطح هورمون تستوسترون آنها کاهش می یابد. اگر چه این مورد در تمام مردان صدق نمی کند اما تعداد زیادی از آنها این گونه اند.
• افسردگی
افسردگی می تواند بر عوامل گوناگونی تاثیر بگذارد که رابطه جنسی نیز یکی از آنها است. از آن جا که مصرف برخی داروها بر تمایلات جنسی موثر است، قبل از مصرف آنها با پزشک خود مشورت کنید. 
 
• کمبود صمیمیت میان زوجین
رابطه زناشویی بدون صمیمیت موجب کاهش تمایلات جنسی می شود. صمیمیت و نزدیکی اصل مهم هر رابطه است. اگر رابطه زناشویی خوبی با همسر خود ندارید، سعی کنید مدتی آن را کنار بگذارید و زمان خود را صرف گفتگو و خوشگذرانی با یکدیگر کنید. به دنبال رابطه ای جز مقاربت، برای ابراز علاقه به همسرتان باشید. صمیمیت در بهبود رابطه شما موثر خواهد بود.
منبع : bartarinha.ir

تعداد بازید: 1456     تاریخ ثبت: 1394/02/29

پیشنهاد ما به شما