آداب همسرداری5

آداب همسرداری5
به او نشان دهید که چقدر از اینکه در مکان‌های عمومی کنارتان است احساس غرور می‌کنید.                                                                                                     محبتتان را فقط برای وقت‌های تنهایی نگه ندارید. احساستان نسبت به او را به همه دنیا نشان دهید. اینکار باعث می‌شود احساس کند که شما را به مردی خوشبخت تبدیل کرده است. وقتی در جمع هستید، گونه‌اش را ببوسید و دستانش را ماساژ دهید. وقتی می‌خواهید به دوستانتان معرفی‌اش کنید. او را به خودتان نزدیک کنید.

اگر زیاد از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند، رابطه‌تان را در این رسانه‌ها علنی کنید. عکس‌های دونفره از خودتان بگذارید، او را در مکان‌های مختلف تگ کنید، وضعیت تاهل‌تان را تغییر دهید. به او نشان دهید که در این رسانه‌ها هم به او متعهد هستید و از اینکه او همراهتان است افتخار می‌کنید. اما اگر خودش میلی به این کار نداشته باشد، این کار شما موجب ناراحتی‌اش خواهد شد.

اگر نامزدتان است، از اینکه او را به این نام به دیگران معرفی کنید نترسید. اگر بخواهید فقط با به زبان آوردن اسمش، او را به دیگران معرفی کنید، شاید کمی ناراحتش کند. اگر هنوز برایتان مشخص نشده که نامزد هستید یا دوستانی عادی، همان معرفی با اسم کافی خواهد بود.

وقتی دیگران از کنارتان رد می‌شوند، دستش را ول نکنید. اگر دستش را نگیرید ممکن است احساس کند از اینکه با او هستید احساس خجالت می‌کنید یا اینکه می‌خواهید نظر دختر دیگری را جلب کنید. مخصوصاً در مواقعی که خانم دیگری اطرافتان است، سعی کنید به او نشان دهید که فقط به او توجه دارید.

برای تولد یا سالگردتان کار خاص و جالبی در مکان‌های عمومی برایش انجام دهید. برای تولدش کیک بخرید یا برای سالگرد ازدواجتان به او کارت‌تبریک بدهید. برایش یک کار را در زمان دونفره‌تان و یک کار در ملاء‌عام انجام دهید.

تعداد بازید: 928     تاریخ ثبت: 1394/09/20

پیشنهاد ما به شما