چندپرسش وپاسخ درزمینه پرده بکارت:

چندپرسش وپاسخ درزمینه پرده بکارت:
darkenareto

چندپرسش وپاسخ درزمینه پرده بکارت:

1. چرا پرده بکارت من سوارخ است. نگرانم که پرده بکارتم خود به خود پاره شده باشد؟

✏️ همه پرده های بکارت سوارخ هستند. از طریق همین سوارخ است که خون قاعدگی از مهبل خارج می شود. البته در افراد محدودی پرده های بکارت به طور کامل بسته است. این گونه افراد وقتی که به سن قاعدگی برسند،‌ به دلیل جمع شدن خون در پشت پرده بکارت احساس درد می کنند که با مراجعه به متخصص زنان و زایمان پرده بکارت آن ها برداشته شده و گواهی لازم نیز توسط پزشک قانونی به آن ها داده می شود تا موقع ازدواج مشکلی نداشته باشند.

2. برای پارگی پرده بکارت حتما باید خونریزی و درد اتفاق بیفته؟یعنی چون خونریزی اتفاق نیفتاده می تونم به سالم بودنش امیدوار باشم؟

📝 حتما خونریزی به آن صورتی که انتظار می رود همیشه وجود ندارد و بسته به نوع پرده و خونرسانی ناحیه دارد و ممکن است تنها به صورت چند لکه کوچک باشد. شاید هم پارگی کامل به وجود نیامده باشد و تنها آثاری از ورود جسم خارجی در لبه های پرده دیده شود که تمام اینها باید توسط ماماو در وضعیت معاینه مناسب دیده شود. همیشه امید هست.

3. ایا ممکن است پرده بکارت هرگز پاره نشود؟

📝 بله. در چنین مواردی به پزشک مراجعه می کنند تا به وسیله عمل جراحی پرده برداشته شود.

4. آیا با داخل کردن انگشت امکان دارد پرده بکارت به تدریج نازک شده و در نهایت باعث پارگی پرده بکارت شود؟

📝 نمی توان در پاسخ به این سوال نظر قطعی داد. این بستگی به محل واقع شدن پرده بکارت و نیز نوع پرده بکارت و بزرگی و کوچکی انگشت دارد. ولی این گونه نیست که پرده به مرور به وسیله انگشت نازک شود. بلکه به طور جزئی صدمه می بیند. برای تشخیص این پارگی پرده بکارت باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد .

5. اگر پرده ی بکارت اسیب دیده باشد مرد هنگام نزدیکی غیر از خونریزی از روش دیگری می تونه متوجه بشه؟

📝 خونریزی همانطور که در بالا هم گفته شد ، ملاک مناسبی برای وجد یا عدم وجود پرده بکارت نیست. اما چون قطر ورودی پرده بکارت از قطر آلت کمتر است معمولا مرد به دنبال اولین نزدیکی با مانعی در سر راه ورود آلت به داخل واژن مواجه خواهد شد. که این هم به نوع پرده و جثه زن نیز مربوط می شود.

6. ایا باز کردن زیاد پاها و یا ارگاسم به هایمن اسیب میزند؟

📝 خیر، با توجه به موقعیت آناتومیک پرده با باز کردن پاها در شرایط عادی هیچگونه آسیبی به پرده بکارت نمی رسد اما در برخی ورزشها مثل ژیمناستیک (که حرکات پا بیش از حد معمول و مکرر است) یا اسب سواری (که ضربات مکرر به ناحیه تناسلی در حالتی که پاها بازتر حد معمول هستند، وارد می شود) ممکن است باعث پارگی پرده بکارت شود.


7. من چند باری با پسرداییم رابطه داشتم.اما در حین دخول نه خونی اومد و نه درد گرفت خیلی.ممکنه پردم پاره شده باشه چون خیلی داخل نشد؟

📝 بله احتمال پاره شدن وجود دارد.بسیاری تصور می کنند که پرده بکارت، داخل واژن قرار دارد. در صورتیکه اینطور نیست.پرده بکارت بخش خارجی اندام جنسی است و دقیقا در ورودی دهانه واژن قرار دارد . خونریزی ناشی از پاره شدن پرده بکارت، به دلیل پاره شدن عروق خونی موجود در پرده است. این عروق خونی به شکل مویرگ های بسیار نازک هستند و در بعضی افراد تعداد بسیار کمی دارند. بنابراین ممکن است پاره شدن این عروق به هیچ وجه خونریزی قابل دیدی ایجاد نکند.یعنی پرده کمی عقب تر از دهانه ورودی واژن قرار گرفته است به نحوی که با ورود آلت تناسلی مردانه یا هر جسم دیگری به واژن، پاره می شود. پارگی پرده ممکن است با مقداری درد و مدتی خونریزی همراه باشد ولی موارد بسیاری نیز وجود دارد که پرده بدون درد و خونریزی پاره گردیده است.


8. ایا با زور زدن (مثل زمان دفع)میتوان سوراخ پرده بکارت را دید؟

📝 خیر، می بایست معاینه در وضعیت مخصوص و توسط معاینه کننده متبحر انجام شود.


9. ببخشید میخواستم بدونم بغیر از خودارضایی و نزدیکی چه عاملی می تونه باعث پارگی پرده بکارت بشه؟

📝 وارد کردن هر چیزی به داخل واژن می تواند باعث آسیب رساندن و یا پارگی کامل پرده بکارت گردد, همچنین در بعضی مواقع ضربات شدید نیز میتوانند پدید آورنده این ضایعه باشند.
 

10.در صورت پاره شدن پرده بکارت چه تغیراتی در دوره پریودی  بوجود میاد؟

📝 هیچ تغییری ایجاد نمی کند.


11. دیگه اینکه فاصله ابتدای وازن تا پرده بکارت به چند سانت می رسه؟؟؟؟

📝 هیچ فاصله ای وجود ندارد، ابتدای واژن پرده بکارت قرار دارد

12. آیا پاره شدن پرده بکارت همیشه همراه با درد و خونریزی است؟
📝 خیر

13. آیا آب و شنا کردن در استخر یا دریا ممکن است موجب پارگی پرده بکارت شود؟
📝خیر

14. آیا خودارضایی ممکن است منجر به پاره شدن پرده بکارت شود؟
📝 بله
 

تعداد بازید: 1704     تاریخ ثبت: 1394/10/01

پیشنهاد ما به شما