رابطه شغل مردان و رفتار جنسی آنها

رابطه شغل مردان و رفتار جنسی آنها
darkenareto

رابطه شغل مردان و رفتار جنسی آنها

آیا براستی بین حرفه و پیشه مردان و کیفیت زندگی جنسی آنان میتوان رابطه ای یافت. پاسخ به این پرسش برای زنان و دخترانی که در آستانه شروع یک رابطه دوستانه کوتاه مدت و یا تشکیل زندگی زناشویی بلند مدت هستند شاید نقشی مهم ایفا نموده پیش بینی بهتری از داستان زندگی جنسی پیش روی خود پیدا نمایند.

اما انچه از زندگی جنسی مردان مشغول به کار مدیریت میتوان گفت اینکه  45 درصد ازاین دسته از افراد در امر در آغوش گرفتن و بغل کردن بسیار خوب عمل میکنند . در مورد پیش نوازی 93 درصد از همسران افراد مدیر اذعان داشته اند که به اندازه کافی دریافت کننده آن میباشند و در انجام سکس دهانی نیز خوب عمل مینمایند دکتر ” سوتایل ” معتقد است مدیران دوره های تمرینی مهارت های بین فردی بیشتری نسبت به سایرین دریافت میدارند ” که  این امر احتمالاً برزندگی جنسی آنان نیز تاثیر گذار میتواند باشد.

پزشکان و افراد یونیفرم پوش در هنگام سکس چه میکنند ؟ همسران این دسته از مردان بیشترین شکایتمندی و ناخرسندی جنسی را اظهار نموده اند  علی رغم اینکه در سکس دهانی خوب عمل کرده و افراد عاطفی میباشند لیکن در طیف سنجش میل جنسی و انجام آن در پایین ترین سطوح قرار گرفته اند. 34 درصد زنانی که همسر پزشک داشته اند اظهارکرده اند که دوست میداشته اند که در هنگام سکس پیش نوازی بیشتر و طولانی تر انجام پذیرفته شود . نیمی از زنان این دسته از مردان معتقدند در رابطه با طول انجام رابطه جنسی با همسران خود هماهنگی ندارند.نتایج این یافته ها برای دکتر سوتایل تعجب برانگیز نمیباشد چرا که او معتقد است ” پزشکان سبکی از زندگی و رفتار را پیشه کرده اند که در همه چیز  باید   “زود وارد شده زود خارج شوند ” ( موضوع زمان ) و این بر زندگی جنسی آنها تاثیر گذار است.

مردانی که اشتغال به مشاغلی چون آتش نشانی ، پلیسی ، حمل و نقل …. دارند که پوشیدن یونیفرم جزء جدایی ناپذیر کار قلمداد میشود در زندگی جنسی چگونه عمل میکنند ؟ 81 درصد ازهمسران این دسته از مردان میگویند شوهرانشان حتماً  از رسیدن آنها به خوشنودی جنسی اطمینان حاصل میکنند.  لیکن در مورد پیش نوازی کمترین  همت را از خود نشان میدهند ( 25 درصد آنان بطور کلی مبادرت به انجام پیش نوازی نمیکنند ) نکته قابل توجه دیگر در این باب اینکه زنان ایندسته از افراد آرزو میکنند که ای کاش همسرانشان خلاقیت بیشتری در انجام رفتار جنسی در بستر به خرج میدادند.

اگر خواهان تجربه های جدید جنسی و تنوع در انجام پوزیشن های جنسی باشید مردان فروشنده مغازه و تاجران کوچک شاید بهترین کاندیداهای تحقق این امر باشند. طبق آمار 46 درصد از زنانی که شوهران کاسب دارند اعلام داشته اند رفتارهای جدید جنسی یا بکارگیری از وسائل کمک جنسی یا ” سکس توی ” در زندگی جنسی آنها تجربه گشته است. گویی همان فلسفه کسب که فروشندگان را وامیدارد تا همیشه از محصولات جدید که در بازار آمده اطلاع پیدا کنند تا فروش خود را بالا ببرند در زندگی جنسی نیز فراورده های جنسی جدید یا تکنیک های تازه رفتار جنسی مورد استفبال این دسته از افراد قرار میگیرد.

اما جسورترین مردان در بکار گیری تازه های جنسی کارگران کارخانه ها هستند ! طبق آمار  دو سوم (64 درصد ) از مردانی که به کار در کارخانه ها مشغولند سعی در انجام سکس در مکان های جدید ، پوزیشن های نوین و یا وسائل کمک جنسی دارند. فرنکل معتقد است شاید این رفتار تلاشی است برای بر هم زدن یا شکستن رفتارهای تکراری روزانه ای که این دسته از افراد مجبور به انجام ان میباشند.

در خاتمه لابد مایلید بدانید چه دسته مردانی در چه مشاغلی بالاترین میزان انجام رابطه جنسی را میدارند ؟ پاسخ آنکه  کارمندان مغازه ها که مسئول فروش اجناس در مغازه هستند هر روز مبادرت به انجام رابطه جنسی میکنند و کارمندان دولت و معلمان نیز در امر تعداد دفعات انجام رابطه جنسی نمره ” عالی ” به خود اختصاص میدهند .

تعداد بازید: 1831     تاریخ ثبت: 1394/10/06

پیشنهاد ما به شما