در طول رابطه جنسی دهانی خشن نباشید

در طول رابطه جنسی دهانی خشن نباشید

darkenareto

🔆در طول رابطه جنسی دهانی خشن نباشید .

گاهی‌اوقات همسرتان ممکن است از رابطه جنسی دهانی خوشش نیاید . دلایل زیادی وجود دارد که زنان از رابطه جنسی دهانی خوششان نیاید. بخشی از آن می‌تواند با نحوه انجام این کار توسط شما مرتبط باشد اما این احتمال هم وجود دارد که با این کار راحت نیست. یادتان باشد که نباید هیچوقت او را مجبور به کاری کنید.

🔆نوک سینه‌هایش را نچرخانید .

این کار به هیچ عنوان برای خانم‌ها تحریک‌کننده نیست . حتی احساس خوبی هم به آنها نمی‌دهد زیرا واقعاً دردآور است . البته مکیدن و بوسیدن سینه ها در زن و مرد بسیار محرک است به شرطی که دردآور نشود .

🔆 کلیتوریس را فراموش نکنید .

در روابط جنسی ساده‌ترین راه برای اکثر خانم‌ها برای رسیدن به ارگاسم ، تحریک کلیتوریس است . پس همه تلاشتان را بکنید که روی این ناحیه خوب کار کنید.

🔆 حرف بزنید .

سعی کنید در طول روابط جنسی در گوشش حرف‌های عاشقانه و محرک زمزمه کنید . اول بگویید که چقدر دوست دارید بدنش را لمس کنید. بعد برایش توصیف کنید که کجاهای بدنش را دوست دارید لمس کنید و چطور اینکار را خواهید کرد . این باعث می‌شود خیلی زود تحریک شود.

🔆فضای اتاق را عاشقانه نگه دارید .

رنگ اتاق باید روشن و دارای آیینه  بزرگ باشد . نفوذ صدا به بیرون حتی الامکان در کمترین مقدار باشد و در اتاق از قفل خوبی برخوردار باشد . گاهی زوجین در نور زیاد یا کم با چراغ کم نور رنگی احساس بهتری دارند . یک موسیقی آرام بخش عاشقانه چاشنی کار باشد . هر از چند گاهی دکوراسیون اتاق و نوع موسیقی و حتی نوع عطر خود را حتما تغییر دهید . دراتاق از شمع یا عود معطر استفاده کنید . حتما در زمان فعالیت های قبل از نزدیکی و بعد آن موبایل را خاموش کنید و از وسایل صوتی تصویری مثل تلویزیون استفاده نکنید. دما و رطوبت اتاق مناسب باشد . ترجیحا در صورت امکان، حمام و دستشویی داخل اتاق باشد .

🔆اصول مربوط به نزدیکی و مقاربت

شاید تصور عوام از یک روابط جنسی در زندگی زناشویی فقط بحث مقاربت و دخول باشد اما باید گفت دخول بخش پایانی یک رابطه جنسی است و بیشترین زمان در روابط جنسی مربوط به مبحث پیش نوازش است . دخول و نزدیکی بخشی از رابطه است که طرفین به اوج لذت جنسی می رسند و رابطه پایان می پذیرد. در واقع در یک رابطه جنسی صحیح وضعیت به گونه ای است که دو طرف رابطه در هنگام دخول ، ارگاسم یا اوج لذت جنسی را تجربه کنند .

✳️در مورد مقاربت و نزدیکی شیوه ها و روشهای مختلفی وجود دارد که در هر کدام میزان تحریک برای یکی از طرفین رابطه بیشتر یا کمتر بوده و بسته به تحریک پذیری زن یا مرد هر یک تاثیر خاصی دارند. در یک رابطه جنسی صحیح ابتدا زن به ارگاسم می رسد و سپس مرد با تحریک کمی به ارگاسم خواهد رسید . اگر مرد به ارگاسم برسد و انزال رخ دهد به علت آنکه نعوظ آلت تناسلی مرد از بین می رود امکان به ارگاسم رسیدن زن از بین رفته و بعید خواهد بود
🌷
🌷
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

تعداد بازید: 2113     تاریخ ثبت: 1394/10/27

پیشنهاد ما به شما