چه کلماتی در برقراری رابطه جنسی به زبان بیاوریم؟

چه کلماتی در برقراری رابطه جنسی به زبان بیاوریم؟
۱- از عبارات مانوس و متداول استفاده کنید

اگر بخواهید دقیقا” همان کلماتی را که در فیلم ها دیده ایم را به زبان بیاوریم، خیلی مضحک به نظر می رسد. شاید فکر کنید که استفاده از این واژه ها مهارت خاصی می خواهد. ولی حقیقت این است که این طرز صحبت، همان کلامی است که خودمان نیز می توانیم به راحتی به زبان بیاوریم.

۲- ریتم صدای تان را بشناسید

هر کسی خود می داند که با چه لحنی این کلمات را به زبان بیاورد، این بستگی به خود تان دارد. کلمات را با صدای بم و رومانتیک یا برخی اوقات با تغییر در زیر و بم صدا، نجوا کنان به زبان آورد.

۳- در تنهایی تمرین کنید

کارول کوئین نویسنده کتاب “بروز احساسات شهوانی ” در مطالب خود همواره توصیه کرده است که در تنهایی با خود کلمات شهوانی را تکرار کنید تا در حین نزدیکی با همسر خود نیز بتوانید بر زبان خود جاری کنید. تنها با تکرار این واژه ها در ذهن خود، قادرید بعد ها آنها را با صدای بلند نیز بیان کنید.

۴- قوانین خاصی وضع و اجرا کنید

بعضی اوقات خیلی از افراد از ترس تمسخر همسر، این واژه ها را به زبان نمی آورند. بنابراین قبل از شروع به برقراری رابطه جنسی و به زبان آوردن آنها، بین خود و طرف مقابل تان قوانینی وضع و اجرا کنید. به عنوان مثال، هیچ کدام از طرفین نباید در زمان به زبان آوردن کلمات یکدیگر را مسخره کنند.

۵- قدم به قدم پیش بروید

به کارگیری این کلمات حتما نباید پشت سر هم و بی ایراد باشد. یکی از منابع واژه ها، به زبان آوردن همان مراحل رابطه جنسی است که در لحظه اتفاق می افتد. هر عملی که در این بین، برای طرفین تحریک کننده است باید به زبان بیاید. با این کار می توانند حس رضایت تان بیان کنید.

۶- تمرین به روی لحن صدا و سرعت آن

برای به کارگیری موثر این واژه ها، باید بر چگونگی لحن صدای خود و سرعت آن و یا وقفه های لازم بین کلمات تمرین کنید. توازن در سرعت ادای این کلمات بسیار مهم است، نباید به صورت مسلسل وار از دهان خارج شوند، بلکه باید متنوع بیان شوند، به طور مثال با لحن ملایم یا در برخی مواقع با بالا بردن صدا بیان شوند.

۷- به کارگیری واژه ها توسط دو طرف

از آنجایی که بیشتر افراد از به زبان آوردن کلمات می ترسند، باید بیان واژه ها را دو طرف آغاز کنند.

چطور می توانید در هنگام نزدیکی با ادای این واژه ها، حس شهوانی را بالا ببرید:

سوالی که در ذهن شما نقش بسته است این است که چطور باید از این واژه ها جهت بالا بردن حس نزدیکی استفاده کرد. در اینجا به چند نکته برای این امر اشاره شده است که با رعایت آنها، به زبان آوردن واژه ها آسان تر می شود.

با به کارگیری صحیح و به موقع، متوجه تاثیرات مفید و بسزای آن در رابطه خود خواهید ش.

شما نیز می توانید مانند خیلی از زوج های دیگر از این واژه ها برای بالا بردن حرارت جنسی خود استفاده کنید. اجازه ندهید که ترس و خجالت، شما را از داشتن یک نزدیکی گرم و لذت بخش محروم سازد.

گام نخست

در کمال آرامش، شما و همسرتان بنشینید و در مورد این که تمایل دارید از کدام  واژه ها استفاه کنید، به توافق برسید. روراست باشید و خجالت نکشید. با این کار حدود یکدیگر را برای به زبان آوردن کلماتی مشخص می کنید که شاید برخی از آنها از نظر یکی از طرفین خیلی قبیح باشد و در نتیجه نه تنها از آن حالت یخ بودن در می آیید، بلکه از وقوع برخی از حالات و کلام ناخوشایند از نظر یکی از طرفین حین عمل نزدیکی جلوگیری می کنید.

گام دوم

حالا نوبت عملی کردن تمرین های کلامی است، به یاد داشته باشید که باید آنقدر این واژه ها را در آیینه با خود تمرین کرده باشید که براحتی به هنگام نزدیکی به زبان بیاید. خجالت نکشید مطمئن باشید که تمامی انسان ها یک روی خبیث نیز دارند و حالا نوبت نمایش آن روی شما است.

گام سوم

حتی می توانید بدون داشتن لغات در ذهن خود، با توصیف تک تک مراحل نزدیکی از زبان خود و تعریف و تمجید به نزدیکی خود هیجان بیشتری ببخشید. هر انسانی از تعریف لذت می برد و مایل است بداند که شما در حین انجام مراحل نزدیکی و صحنه های جدید و هیجان انگیز آن، چه احساسی دارید.

تعداد بازید: 2346     تاریخ ثبت: 1394/12/13

پیشنهاد ما به شما