چگونه_زنی_لوند_باشیم

چگونه_زنی_لوند_باشیم

#چگونه_زنی_لوند_باشیم

❗️سعی کنید خصوصیات مردانه را از خود دور کنید.

💃1. رقص.
 رقصیدن باعث میشه ناخودآگاه حالت عشوه گرانه ای به خودت بگیری. توی مهمونی های زنونه هم که میری به حرکات خانوم ها خصوصا موقع رقصیدن دقت کن. حالت دستها و صورتشون (با این گزینه موافقم نه صرفا برای لوندی . رقص یکی از نشانه های بارز زن بودن هست . نشاطی که کسب میکنیم و به دیگری منتقلش میکنیم )

💃2.فیلمهای شرقی (هندی، کره ای، عربی! ) نگاه کن و به ژستهای خانم ها دقیق شو.

💃3.وقتی به کسی نگاه میکنی یه لبخند خیلی کمرنگ و ملایم بزن. حس خوبی به طرف مقابل میده و تو رو جذاب تر میبینه.( یک یکی از اصول ادب و زن بودن است و ربطی به لوندی ندارد )

💃4. هرگز! با صدای بلند نخند، بلند حرف نزن و بی وقفه هم صحبت نکن. بین جملاتت مکث کن و فاصله های چند ثانیه ای بنداز. (باز هم اصول ارتباطی . مطمئنا زن و مردی که اصوصل ارتباطی بلد باشه ناخودآگاه جذاب خواهد بود )

💃5. موقع راه رفتن روی قدمهات تمرکز کن تا هم اندازه، کوتاه و مستقیم باشن چشمات به کفشت و راه رفتنت بدوز . این کار برای تناسب اندام هم خوبه و یه جور مدیتیشنه.

💃6.دستها خیلی مهم هستن. سعی کن ناخنهات رو مرتب و تمیز نگه داری و اجازه بده یه کوچولو بلند باشن که یعنی حواست به زیبایی دستهات هست. یه انگشتر شیک و طریف هم حتما داشته باش.

💃7.گاهی کمی لوس باش. مثلا اگه ناخنت شکست شدیدا ابراز ناراحتی کن یا اگه کسی چیز ناخوشایندی گفت یه اخم کوچولو کن و روتو برگردون.

😍تبصره: اجازه داری با دیدن هرموجود زنده ای غیر از انسان، جیغ بنفش بکشی: ( خوبه ! البته اگر ظرافت باشه نه لوس شدنهای تهوع آور )

💃8.در موارد معدودی می تونی مثل بچه ها رفتار کنی. مثلا درقبال دریافت کادو از همسر جیغ بکشی. یا وقتی اشتباهی کردی بچگانه حرف بزنی. اما زیاد این کارو نکن که هم خز میشه هم ساده فرضت می کنن.

تعداد بازید: 1221     تاریخ ثبت: 1395/01/08

پیشنهاد ما به شما