چگونه عادت ماهیانه (حیض، پریود) را جلو بیندازیم؟

چگونه عادت ماهیانه (حیض، پریود) را جلو بیندازیم؟
.darkenareto.ir

چگونه عادت ماهیانه (حیض، پریود) را جلو بیندازیم؟
راه هایی که با آن می توان به طور طبیعی و بدون داروهای شیمیایی عادت ماهیانه را جلو بیندازیم.


افرادی که قاعدگی آنان مصادف با ایام زیارتی است؛ می توانند با دم نوش هایی طبیعی، عادت را جلو انداخته تا با خیال راحت تری به مسائل عبادی خود بپردازند و حضور سبزشان در مکان های مقدس را در زمان بیشتر و بهره مندی از فضای معنوی همراه کنند و باز هم تاکید می کنیم که هر چیز اگر روند طبیعی خود را طی کند سالم تر و منظم تر خواهد بود؛ پس بهتر است تا آنجتیی که ممکن است نظم عادت ماهیانه تان را بر هم نزنید.

روش شفایابی در جلو انداختن
قاعده آورهای طبیعی:
- گل معطر زعفران؛ دم کرده زعفران قاعده آوری است که باید به صورت غلیظ 10 روز به شروع عادت میل شود؛ می توان 10 گرم زعفران را در یک لیتر آب جوش دم کرده، هر روز 3 وعده (و هر بار یک استکان) بنوشید.
نکته: افراط در مصرف زعفران به مسمومیت افراد منجر شده، عوارض آن به صورت خنده و قهقهه زیاد خود را نشان می دهد؛ دوستان، یادتان باشد، مبادا به قصد اصلاح ابرو، چشم ها را کور کنید!
- پودر یا برگ حنا (طبع حنا سرد و خشک و گاه گرم و خشک و کتیرا مصلح آن است)؛ یکی از باز کننده های سریع و از قاعده آورهاست، با تهیه کپسول های خالی از داروخانه روزی 2 تا 3 کپسول را پر از حنا کرده، صبح و شب آن را ببلعید، بهتر است برای اصلاح مزاج حنا، کمی کتیرا را در دهان بمکید. حنا علاوه بر قاعده آوری برای ورم های گوارش، ورم طحال، ناراحتی های زنانگی و ترشحات عفونی نیز مفید است.
- خوردن سبزی گشنیز در این ایام به ماهریزش بسیار کمک می کند؛ همچنین دم کرده تخم گشنیز یک تا دو استکان در روز قاعده آور است.
یک قاش چای خوری تخم گشنیز را در یک استکان آب جوش دم کنید و پس از صاف کردن آن را میل نمایید. این دم نوش برای ناراحتی های معده نیز مفید خواهد بود.
همچنین نوشیدن روزی استکان آب جعفری، از باز کننده های خوب است.
- انبه از میوه های قاعده آور است و خوشبختانه در این سال ها در سیستان و بلوجستان ایران عزیز، به ثمر نشسته است، خوب است که افراد سرد مزاج از خوردن آن دریغ نکنند، به خاطر بسپارید که انبه فوق العاده خواب آور است.
باز کننده های موثر و سریع: 10 گرم تخم کرفس و تخم شنبلیله و 5 گرم زنیان، تخم شوید و انیسون (گیاه تخم رازیانه را انیسون گویند.) را نیم کوب و مخلوط کرده؛ سپس آن ها را چهار قسمت کنید و هر قسمت را در 2 لیوان آب جوش دم کرده، پس از صاف کردن صبح و عصر آن را بنوشید.
- یک مثقال کاکنج (عروس پشت پرده)، مریم نخودی و گل بومادران را جوشانده با مقداری شکر سرخ مازندران مخلوط کنید و روزی 3 استکان صبح و ظهر و شب میل کنید.
- برگ بید، گنه گنه، خربق سفید را به طور مساوی آسیاب کرده، تا پودر شوند؛ سپس در کپسول های خالی ریخته و روزانه سه تا شش عدد میل کنید، این داروی گیاهی از باز کننده هاب خوب به شمار می رود.
تخم ها و دانه های گیاهی: میخک، سورنجان، عاقرقرحا، جوز هندی، زنجبیل، اویشن، سیاهدانه، مصطکی، تخم پیاز، کباب چینی و تخم یونجه را به طور مساوی آسیاب کنید و یک قاشق چای خوری (سرخالی) از این مخلوط با اندکی عسل در 3 وعده میل شود، این ها در طب سنتی مفتح یعنی باز کننده نام دارند.
بادکش گرم در ناحیه زیر شکم: بادکش از ناحیه تخمدان ها و زیر شکم موجب تسریع در قاعدگی می شود.
از زمانی که تصمیم دارید قاعدگی اتفاق بیفتد، تا شروع قاعدگی یک روز در میان و هر بار دو مرتبه بادکش کنید.
برای سرعت بخشیدن به عمل قاده آورها سعی کنید از گیاهان و دم نوش هایی که تاثیرشان مهار کردن خونریزی است، استفاده نکنید.
- کنجد سریع ترین قاعده آور: مقدار 150 گرم کنجد را آسیاب نمده، در دو لیوان آب جوش شیره آن را بگیرید و صبح ها و شب ها هر بار یک لیوان از آن را بنوشید این معجون برای زایمان آسان بسیار مفید است و همانند آمپول فشار عمل می کند.
- گز علفی، باز کننده ای سریع: خانم هایی که می خواهند عادت ماهیانه خود را به خاطر رفتن به زیارت و هر دلیل دیگر جلو بیندازند، یک قاشق غذاخوری تخم شوید را با یک مشت گل گاو زبان دم کرده، سپس نیم سیر (75 گرم) گز انگبین (گز علفی) را خرد کرده به دم کرده اضافه نمایند بعد از نیم ساعت آن را صاف نموده نشو جان کنید.
این شیوه جلو انداختن و یا باز شدن در میان زنان استان کرمان آزموده شده و متداول است. زمان باز شدن از سه روز پس از مصرف دم نوش تا 12 روز حتمی است.

تعداد بازید: 1948     تاریخ ثبت: 1395/02/17

پیشنهاد ما به شما