💞 رمزو رازهای زناشویی مادام العمر

💞 رمزو رازهای زناشویی مادام العمر
darkenareto.ir
💞 رمزو رازهای زناشویی مادام العمر

بدون وجود صمیمیت فیزیکی، چه چیز می تواند شما دو نفر را همچنان نزدیک به هم نگه دارد؟ شاید با خود بگویید چیزهایی شبیه به: مرور خاطرات گذشته، دوستان، اقوام و خیلی چیزهای دیگر. اما به راستی تاثیر این عوامل چقدر ماندگار است؟
✅ ما برای تان پیشنهاد دیگری داریم :
 
💋 بوسه = زندگی شیرین 😘
قابل باور است که برخی می‌گویند بالا رفتن سن، باعث از بین رفتن حس رضایتمندی در رابطه جنسی می شود. به همین دلیل روند طبیعی زندگی از جمله داد و فریاد کردن فرزندان، و یا برنامه های شلوغ کاری نباید به هیچ وجه مانع سلامت روانی زوجین و امتناع ورزیدن هر یک نسبت به برقراری رابطه جنسی با دیگری شود. مسائل جنسی از اهمیت چشمگیری برخوردار هستند. برای داشتن یک زندگی سالم، هر دو طرف باید بر روی ارتباط خود کار کنند.

✨✨ اما در اینجا یک راز کاملا سری هم وجود دارد:
و آن چیزی نیست جز "بوسیدن".
به نظر می رسد زن و شوهر ها پس از ازدواج به اندازه دوران نامزدی یکدیگر را نمی بوسند. بدون هیچ شکی باید این کار را انجام دهند.
هر کاری می توانید انجام دهید در حقیقت هر زندگی مشترکی بدون توجه به این مطلب که در آغاز تا چه حد داغ و پرحرارت بوده، پس از مدتی هیجان اولیه خود را از دست می دهد. در این حالت برقراری رابطه جنسی به کمترین میزان خود می رسد. البته اگر در طول این دوره دو طرف از طرق دیگر بتوانند نزدیکی موجود را حفظ کنند، مشکل حادی به وجود نخواهد آمد.

اما شادی و رضایتمندی از آمیزش، زمانی به طور کلی از زندگی مشترک محو میشود که زوجین یکدیگر را در انتهای لیست اولویت هایشان قرار دهند و با هم مانند هم اتاقی رفتار کنند و نه بیشتر. اغلب در این زمان اگر رابطه جنسی هم برقرار شود، بیشتر به خاطر مرتفع کردن نیازهای جنسی است و طرفین هیچ اهمیتی به مهر و محبتی که می تواند از این طریق ایجاد شود، نمی دهند.

👈👈 باز هم تکرار می کنم که طبق دین و عرف ما تنها جای بر طرف کردن نیاز جنسی در خانواده و با همسر است . به زبان بهتر بگویم همسر شما تنها شریک جنسی شماست پس باید هر دو طرف تمام تلاشتان را بکنید تا این رابطه ی دو نفره را از روزمرگی نجات دهید. بارداری،حضور فرزندان ، مشکلات مالی و هزاران بهانه ی دیگر ممکن است نقش جنسی شما و همسرتان را در زندگی هم کم رنگ کند .حتی بعد از گذشت چندین سال ممکن است توانایی جنسی تان مثل قبل نباشد اما در تمام مراحل از این معجزه در زندگی تان غافل نشوید: یکدیگر را ببوسید.
می تواند این بوسیدن مقدمه ای برای یک آمیزش جنسی باشد و می تواند تنها یک ابراز علاقه تلقی گردد.در هر شرایط ی این کار را انجام دهید ،این یک راز است برای حفظ فضای عاشقانه با تنها شریک جنسی تان اما رازی که می توانید به دیگران هم توصیه کنید.

تعداد بازید: 1033     تاریخ ثبت: 1395/03/28

پیشنهاد ما به شما