بهترین مواد غذایی برای تقویت اسپرم‌

بهترین مواد غذایی برای تقویت اسپرم‌ http://www.darkenareto.ir
سیر یکی از بهترین مواد غذایی برای تقویت اسپرم‌ های مردان است
سیر یکی از بهترین انتخاب‌های غذایی برای افزایش تولید اسپرم‌ها و تقویت اسپرم‌ های تولیدی است. سیر که امروزه به عنوان یک ماده غذایی موثر در روابط جنسی شناخته‌ شده، حاوی سلنیوم است؛ آنتی‌اکسیدانی که برای جنبندگی و تحرک اسپرم‌ها ضروری است و آلیسین، ترکیبی که از اسپرم‌ها محافظت کرده و چرخه‌ی هورمون‌های جنسی در اندام‌های جنسی مردان را تقویت می‌کند.

برای رسیدن به تأثیرات کمکی سیر در زمینه تقویت اسپرم شروع مصرف با ۱ تا ۲ حبه سیر در روز می‌تواند مناسب باشد.
* مصرف گردو یکی از راههای تقویت اسپرم است

مصرف گردو تاثیر زیادی در تولید اسپرم دارد

گردو که سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ و آنتی‌اکسیدان‌ها است، تأثیر قابل‌توجهی در افزایش تحرک، جنبندگی و البته زیست‌پذیری و زنده ماندن اسپرم‌ها دارد. گردو حاوی سلنیوم بالا است و از طرفی جریان خون به اندام‌های جنسی را نیز افزایش می‌دهد.

علاوه بر قدرت گردو در کیفیت عملکرد و جنبندگی اسپرم‌ها، گردو با تأثیر بر چربی خون و کاهش سطح کلسترول عملکرد مغزی و قابلیت یادگیری را نیز افزایش می‌دهد. برای رسیدن به این تأثیرات مصرف روزانه ۸ عدد گردو در روز می‌تواند مناسب باشد.
* آنزیم موجود در موز باعث تقویت اسپرم مردان میشود

مصرف موز باعث افزایش باروری مردان میشود

ممکن است شما هم اخباری در خصوص تأثیر مصرف این میوه در افزایش باروری مردان شنیده باشید، اما در اینجا می‌خواهیم اطلاعات جدید و البته جالبی در خصوص تأثیر مصرف موز بر افزایش تعداد اسپرم‌ها در اختیار شما قرار دهیم. موز سرشار از آنزیمی به نام “بروملین” است. آنزیمی که نقش مهمی در تنظیم هورمون‌های مردانه دارد. موز همچنین میوه‌ای سرشار از ویتامین B1، ویتامین A، و ویتامین C است که با افزایش استقامت و پایداری اسپرم‌ها قدرت باروری را در مردان افزایش می‌دهد.

تعداد بازید: 1347     تاریخ ثبت: 1395/09/10

پیشنهاد ما به شما