🌹سلامتی چشم🌹

🌹سلامتی چشم🌹 http://www.darkenareto.ir🌹

هوای آلوده دشمن رطوبت چشم هاست وبا قرار گرفتن در هوای آلوده رطوبت چشم ها هم  کم می شود . بهترین راه حل برای درمان این مشکل استفاده از روغن بنفشه است. کافی است مقداری روغن بنفشه مرغوب ،تهیه کنید واطراف چشمان تان بمالید .فقط حواس تان باشد که روغن داخل چشم نفوذ نکند که ممکن است ،دچار حساسیت شوید. چشم ها ،به وسیله غدد اشکی مدام  شست وشو می شوند وجریانی که درون چشم وجود دارد،میکروب ها را از اطراف چشم بیرون می کند .مالیدن این روغن اطراف چشم باعث رطوبت چشمی می شود و در نهایت به چرخه  نظافت چشم ها کمک می کند.

در طب سنتی مصرف قارچ ها به مقدار زیاد توصیه نمی شود اما خوردن گاه بی گاه  قارچ  وبه مقدار کم می تواند ،برای بینایی مفید باشد.

عرق رازیانه هم جزو آن گروه از عرق ها ی کاربردی برای قوت بخشیدن به چشم هاست .نصف قاشق چایخوری یا یک قطره ازاین عرق را با یک لیوان آب تمیز مخلوط کنید و با ریختن آن در مخزنی سرگشاد ،چشم ها را با آن شست وشو دهید .نکته مهم دراجرای این دستورالعمل این است که نباید ،مقداررازیانه زیاد باشد که ممکن است چشم ها سوزش پیدا کنند.علاوه براین می توانید تخم رازیانه را به سالاد خوداضافه یا به عنوان ادویه ازآن استفاده کنید.این ماده غذایی از آن دسته خوراکی هایی است که به تیزبینی شما کمک زیادی می کند وتاب مقاومت چشم ها را در برابر آلودگی هوا افزایش می دهد.

تعداد بازید: 1088     تاریخ ثبت: 1395/11/15

پیشنهاد ما به شما