🌳اشتبات ازدواج🌳

🌳اشتبات  ازدواج🌳 http://www.darkenareto.ir🌴🌴
با سلام وعرض ادب به خوانندگان عزیزم
💠احساس تنهايي مي کنيد؟
احساس تنهايي شديد، بسيار ساده‌تر از آنچه که فکرش را کنيد، مي‌تواند هر فردي را در معرض انتخاب اشتباه قرار دهد. هر وقت شخصي در تنهايي مفرط خود غوطه‌ور شود، احساس ياس و تاسف بي‌قرارش کرده و او را بر هر آغوش به ظاهر بازي، پذيرا مي‌کند. فقط کافي است سري به مجلات و روزنامه بزنيد و حوادث آن را ورق بزنيد بي‌شک با موارد بسياري برخورد خواهيد کرد که چگونه افرادي به خاطر فرار از تنهايي در دام شياطين گرفتار شده‌اند.
قصه تکراري اکثريت قريب به اتفاق اين افراد جوان تنهايي است که به طلب روياي رهايي از دست غول تنهايي و نجات از غم و غصه، دل به غريبه‌اي سپرده و تا ناکجاآباد پيش رفته است.
در اولين گام، سعي کنيد خود را از دام تنهايي برهانيد. اگر فکر مي‌کنيد ازدواج راهي براي حل اين مساله است، کاملا در اشتباهيد! به جاي انديشه به ازدواج، بهتر است با دوستان و آشنايانتان رفت و آمد کنيد، در کلاس‌هاي هنري و ورزشي ثبت‌نام کنيد، خود را هدفمند سازيد و براي آينده‌تان برنامه‌ريزي کنيد و... بي‌شک بعد از اين که از عمق تنهايي‌تان کم کرديد، مي‌توانيد براي زندگي‌تان تصميمات بهتري بگيريد که در اين مرحله شايد ازدواج بهترين گزينه باشد.

 💠دلتان را برده است؟
گاه خواسته يا ناخواسته جذب افرادي مي‌شويم که به دليل موقعيت شغلي‌شان برجسته‌اند، در جايگاه قدرت ويژه‌اي قرار دارند، از جذابيت ظاهري محسورکننده‌اي برخوردارند، روابط اجتماعي بالايي دارند و در نزد ديگران محبوب هستند و... ويژگي‌هاي برجسته و برتر برخي افراد باعث مي‌شود آنان مورد مناسبي براي ازدواج به نظر آيند تا آنجايي که هر کسي متمايل به ازدواج با آنها باشد، اما حقيقت اين است که هر کسي بايد با شخصي ازدواج کند که براي زندگي با او مناسب است. تناسب در ازدواج امري مهم بوده و بر هر تمايل و گرايشي ارجحيت دارد. هر فردي براي تجربه خوشبختي بايد در آرزوي ازدواج با کسي در حد و اندازه خودش باشد.
اگر در شرايطي قرار گرفته‌ايد که تصور مي‌کنيد حواشي شخصيت فرد انتخابي‌تان شما را مغلوب خود کرده، بهتر است اندکي صبر کنيد و سريعا پاي سفره عقد نرويد. ابتدا سعي کنيد فرد مورد نظرتان را تهي از برتري‌ها و موقعيت خاصش (زيبايي، شغل پردرآمد، پرستيژ، موقعيت اجتماعي و...) تصور کنيد، سپس به اين سوالات پاسخ دهيد: آيا همچنان او را فرد قابل قبولي مي‌دانيد يا نه؟ آيا حاضريد به او بله بگوييد و به عنوان همسر انتخابش کنيد؟ اين فردغير از اين شرايط خاصش، چه خصوصيات ويژه ديگري دارد که شما مجذوب آن شده‌ايد؟
https://t.me/psysimpleforall

تعداد بازید: 1121     تاریخ ثبت: 1395/11/19

پیشنهاد ما به شما