👨عوامل از بین رفتن پایه ها ی زندگی مشترک👩

👨عوامل از بین رفتن پایه ها ی زندگی مشترک👩 🦋http://www.darkenareto.ir🦋

سلام دوستان عزیزم

😱با به گیری ابزارهای ارتباطی درراستای ورود به فضای مجازی واستفاده غیراصولی وناصحیح از اینترنت تحت عناوین فیس بوک ،گفت وگوی اینترنتی (چت)وایجاد ارتباط با افراد مختلف به بهانه آشنایی با منافع ناشناخته و طرح ناخواسته مسائل زندگی مشترک موجب:

1-ورود آنان به حریم خصوصی با تحت تاثیرقرار گرفتن از القائات ونظرات طرف مقابل ،بدون شناخت هویتی از فرهنگ اجتماعی وعقاید آنان وبه کارگیری آموخته های بی پایه وکاذب درزندگی مشترک.

2-خروج قطار زندگی خصوصی از ریل فرهنگ ورسالت واصالت خانوادگی و آغاز انتظارات غیرواقع زوجین در مقابل یکدیگر

3-نفوذ بدون مرز جعبه جادویی (ماهواره)با فرهنگ های مختلف وتاثیرگذاری برنامه های غیراخلاقی وغیرفرهنگی درزندگی مشترک.

4-گسترش ارتباطات ناشناخته وتصادفی خانم ها در بعضی از محافل آرایشی ،ورزشی واجتماعی و طرح مسائل خصوصی به بهانه درد دل وکسب نظرات تامل برانگیزغیرکارشناسی وبه کارگیری القائات درزندگی مشترک.

5-معضل بزرگ اعتیاد درجامعه امروزی اکثرا مخرب آن درزندگی مشترک وخانواده ها از قبیل ایجاد توهم ،شک وتردید نسبت به رفتارهمسران.

6-ایجاد تردید در زنان ازرفتار بیرون از خانه شوهران وآغاز کنترل آنان با نصب دستگاه ضبط وتهیه فیلم غیر محسوس ،به ویژه داخل خودرو شوهربرای تهیه مستند و درمقابل آن ،کنترل ارتباط تلفنی زنان توسط همسران وتلاش به منظوربهره برداری هریک ازطرفین برای پیشبرد مقاصد خود وجمع آوری مدارک دفاع و در نتیجه ،ایجاد شک وتردید در وجود هریک از زوجین توام با بدبینی نسبت به یکدیگر.

7-بهانه جویی ،ایراد اتهام ،افشای مسائل نزد اقوام مشاجره ،اختلاف ومقابله با یکدیگر.

8-استفاده هریک از اهرم های خود برای پیروزی در میدان نبرد زندگی مشترک با توسل به ابزارخشک و بی روح قانون با مراجعه به وکلای دادگستری ومراجع قضایی خانواده ومواجهه زن با قانون اختیار طلاق با مرد واستفاده زن از اهرم مهریه وعسروحرج و درمقابل استفاده مرد ازاهرم الزام به تمکین زن وشروع جنگ تن به تن درنبردی که هر دو بازنده میدان خواهند بود.
ازمجله کدبانو

تعداد بازید: 1021     تاریخ ثبت: 1395/12/05

پیشنهاد ما به شما