یک روابط جنسی خوب چیزی بیشتر از خود نزدیکی است

یک روابط جنسی خوب چیزی بیشتر از خود نزدیکی است
❤️یک روابط جنسی خوب چیزی بیشتر از خود نزدیکی است . بخش عمده هیجان و شور رابطه‌ جنسی قبل از نزدیکی اتفاق می‌افتد . روابط قبل از نزدیکی و رابطه جنسی می تواند شامل بغل کردن ، بوسیدن ، لمس کردن عاشقانه و رابطه جنسی دهانی باشد . فعالیت های مربوط به قبل از نزدیکی و مقاربت برای تحریک و برانگیختن همسر ، آماده‌ کردن او برای نزدیکی استفاده می‌شود .  فعالیت های قبل از روابط جنسی نه تنها شور و هیجانتان را بالا می‌برد بلکه اگر به درستی انجام شود به ایجاد نعوظ در مردان و خیس و نرم شدن واژن در خانم‌ها کمک می‌کند . اما اگر ندانید چه باید بکنید ، می‌توانید همه شور و احساس طرف‌مقابل را از بین ببرید . برخی از توصیه های مهم قبل از روابط جنسی و نزدیکی به شرح زیر است :

♥️ بوسه را فراموش نکنید.
هنگام نزدیک شدن به طرف خود ، اورا ببوئید ، بعد ببوسید ، لبهای بالایی و پائینی طرف را جداگانه ببوسید ، مک بزنید و یادتان باشد که هیچ عجله ای بخرج ندهید ، بعد هر دو لب طرف را ببوسید ، بعد از مدتی زبان خود را یواش لای لبهای طرف قرار داده و بطور ملایم به درون دهانش فشار دهید و با زبان خود قسمتهای داخل دهان و زبان او را نوازش کنید. بوسه ها باید با احساس و طولانی باشند و نباید بسادگی از آن گذشت ، بوسه باید پر هوس و پر شرر باشد ، بوسه های خود را تنها به لب و دهان طرف خلاصه نکنید . بوسیدن ، لیس زدن و نوازش باید شامل حال تمام قسمتهای پوست طرف شود.

💎بوسیدن نقاط حساس صورت مثل لب ها ، لپ ها ، پیشانی ، اطراف گوش ، لاله گوش ، گردن ، سینه ها ، اطراف سینه ، روی شکم ، اطراف ناف ، پهلوها ، کشاله ران ، پشت زانو، ساق پا و اطراف قوزک می تواند حس خوبی در شریک جنسی ایجاد نماید. البته نقاط حساس بدن هر فرد با فرد دیگر متفاوت است . غیر از بوسیدن ، لمس پوست در نقاط مختلف با لب ها نیز لذتبخش می باشد. در این حالت لب بصورت مستمر روی یک امتداد بر روی پوست به آرامی کشیده می شود و سطح لب مماس با پوست می باشد. با این حرکت نیز می توان نقاط حساس شریک جنسی را کشف نمود . کشف نقاط حساس کمک می کند تا در دفعات بعدی رابطه جنسی با تمرکز بر این نقاط میزان لذت شریک جنسی را بیشتر نمود و رابطه جنسی بهتر و لذتبخش تری با او داشت.

💎یکی دیگر از فعالیت های قبل از نزدیکی بوسیدن نواحی اطراف ناحیه تناسلی می باشد . بوسیدن ناحیه باسن و کشاله ران در هر دو طرف لذت بخش است. بوسیدن اطراف ناحیه تناسلی در خانمها و بوسیدن کیسه بیضه در آقایان بسیار لذت بخش و محرک می باشد . لمس زیر آلت تناسلی از بیخ آلت تا محل ختنه گاه در آقایان و بوسیدن و لمس لب های بزرگ آلت تناسلی خانمها برایشان بسیار لذت بخش و تحریک کننده است. در خانمها بوسیدن کلیتوریس و مکیدن سر آن بسیار محرک و لذت بخش می باشد و به تنهایی می تواند زن را به حد نهایی لذت جنسی یا ارگاسم برساند.

♥️ ماساژ را فراموش نکنید .
بسیاری از زوجها که بعد از کار روزانه خسته بوده و میلی به انجام روابط جنسی ندارند بوسیله ماساژ بخوبی تحریک و آماده انجام رابطه جنسی میشوند . ازطرف دیگرماساژ ارتباط و اطمینان میان شما را بیشتر میسازد . همیشه بدن همسر خود را باعشق و حساسیت لمس کنید و بیاد داشته باشید که یک ماساژموفق فقط با لمس عاشقانه انجام میشود.

♦️ با استفاده از کف هردو دست بدن طرف مقابل را دایره وار ماساژ دهید . این دایره را از مرکز به خارج بکشید و روی قسمتهای استخوانی بدن زیاد فشار ندهید . میتوانید ماساژ را با نوک انگشتان یا کف دست انجام دهید . همیشه بدن او را به آهستگی ماساژ دهید .

♦️  همسر شما به شکم دراز میکشد و شما روی رانهای او مینشینید . کف دست خود را روی باسن او گذاشته انگشتها را بطرف بالا نگه دارید. حالا با فشار بدن خود دستتان را روی پشت او بطرف سرش بالا ببرید . هنگامیکه به گردن رسیدید دستها را بطرف شانه ها ببرید . شانه و بازو را بمالید و از آنجا به سمت باسن بروید و دوباره از اول شروع کنید.

♦️ در یک طرف او بنشینید و دستها را دوطرف ستون مهره ها بگذارید و کمر او را به طرف لگن و ران بمالید .

♥️ بهداشت بدن را کاملا رعایت کنید .
گرفتن دوش و نظافت بدن و بهداشت دهان ودندان و استفاده از عطر مناسب و مورد علاقه زوجین در روابط جنسی بسیار مهم است متاسفانه بعضی از مردان فکر میکنند که دوش فقط مربوط به بعد از رابطه زناشویی است .

♥️ خیلی خشن رفتار نکنید .
در روابط جنسی همسرتان نیاز دارد که او را با نرمی و محبت لمس یا درواقع نوازش کنید . پس دفعه بعدی که می‌خواهید همسرتان را لمس کنید، سعی کنید این کار را نرم‌تر و بااحساس‌تر انجام دهید. البته بعضی زوجین از حرکات خشن حین رابطه جنسی خوششان می آید و این بسته به افراد فرق میکند

تعداد بازید: 1452     تاریخ ثبت: 1394/10/27

پیشنهاد ما به شما