راههای رسیدن به خوشبختی

راههای رسیدن به خوشبختی darkenareto.ir

عاشق واقعی
اگرمادرهمسر خود را فقط کمی کمتر ازمادر خودت دوست داشتی،آن وقت به تو می گویند آدم منصف .کسی که درباره والدینش تعصب به خرج  میدهد،عاشق خودش و خانواده اش است.مادر همسر شما یکی از ارکان فامیل است که نمی توان آن ندید و یا کنارگذاشت.

احساس خوب
احساس خوبی به همسرت بده تا وقتی که از تو جدا افتاد ،بخواهد هر چه زودتر تو را ببیند.حالا اگر باعث رنجش او نشوی و دشمنی او را برنینگیزی ، دوست داشتنی ترین همسر جهان خواهی شد.
یک پله بالاتر
اگر شوهرت کارمنداست ، با او رفتاری داشته باش که با یک مدیر کل داری.اگرخانمت خیلی چیزها را نمی داند ، به او رفتاری داشته باش که احساس کند همه چیز را می داند.دراین صورت است که هر دو تلاش می کنید ، یک پله بالاتر بروید.
تبادلات عاطفی
آنچه نقش اصلی را در تداوم زندگی زوجهای جوان بازی می کند،همانا تبادلات عاطفی، معنوی و ذهنی  مثبت آنها نسبت به یکدیگر است.تفاهم ، مهمترین رکن پایداری و تداوم یک زندگی مشترک است.
سلیقه ها
تحمیل کردن سلیقه و استانداردهای خود به دیگران را هرگزحق خود ندانید.
انسانها همان قدرکه ظاهرشان با هم متفاوت است،دادی طبایع گوناگونی هستند.از عیبجویی، سرزنش و اعتراض کردن دست بردارید،وگرنه تنها می شوید.
احساس مظلومیت
انسان رنجیده خاطربشدت احساس مظلومیت، قدرناشناسی  و اجحاف می کند.گر چه همدردی و همدلی همسرت ، باعث فروکش کردن آنها می شود، ولی تا زمانی که خودش برای خودش کاری نکند مشکل حل نمی شود.
قانون خلا
وقتی که ذهن از سمومی مثل رنجش ، کینه ، بغض و خشم فرو خورده خالی شد، مغزدچارخلا میشود،این خلا یعنی رهایی.حالاکه درمغز جای خالی پیدا شد،می توانیم آن را با مهر و محبت ، عشق،نوعدوستی ، احسان و بلاخره خلاقیت ونو آوری پر کنیم.....ادامه دارد

تعداد بازید: 1231     تاریخ ثبت: 1395/08/21

پیشنهاد ما به شما