🍃🔮فال برا تمام ماهها🔮🍃

🍃🔮فال برا تمام ماهها🔮🍃
http://www.darkenareto.ir
:/🌷متوليدن فروردين🌷
🔹ميزان انرژي امروز شما 64 %
🔹ستاره شما 165 غربی (مریخ)
🔹من مسئول سرنوشت خود هستم.اگر در سراسر زندگی کاری خود منتظر اتفاقی هیجان انگیز باشید، احتمالاً انتظارتان طولانی خواهد شد. متخصصین موفق کسانی هستند که خودشان بیرون می روند و این اتفاق را به وجود می آورند. پس سعی کنید به طریقی متفاوت تر به کار خود نگاه کنید. کارتان را تا حد نهایت پیشرفت بالا خواهید برد و مسئول آن فقط و فقط خودتان هستید.
🔹قبل از خواب دوش آب گرم بگيريد.

🌷متولدين ارديبهشت🌷
🔹ميزان انرژي امروز شما 54 %
🔹ستاره شما 131 شمال (زهره)
🔹هر چیزی ممکن است.به عنوان مثال براي يك شغل فکر می کنید هیچوقت نمی توانید به مقام نایب رئیس شرکت ارتقاء پیدا کنید؟ پس مطمئن باشید که نمی توانید.
یادتان باشد: اگر فکر کنید که نمی توانید، به احتمال خیلی زیاد نخواهید توانست.پس هميشه افكار مثبت داشته باشيد و انرژي مثبت دهيد.
🔹قند و شكر را از وعده هاي خوراكي خود حذف كنيد.

🌷متولدين خرداد🌷
🔹ميزان انرژي شما 66 %
🔹ستاره شما 98 شمال غربي(عطارد)
🔹من برای انجام اینکار و … کار بالاتر از این ساخته شده ام.اگر تمام روز را به این فکر کنید که برای انجام آنکاری که مسئولیتش را گرفته اید ساخته نشده اید، کاراییتان به شدت پایین خواهد آمد. ممکن است کارتان به طور کامل با شما سازگار نباشد اما کارمندان موفق طوری رفتار می کنند که انگار کار رویاهای خود را دارند، مهم نیست که کارشان چه باشد.
🔹زيتون را كنار غذايتان مصرف كنيد.

🌷متولدين تير🌷
🔹ميزان انرژي شما 57%
🔹ستاره شما 104 غربی (ماه)
🔹اینکه چه می دانم کافی نیست، اینکه چه کسانی را می شناسم هم مهم است.افراد موفق از اهمیت ارتباطات چه داخل و چه خارج از شرکت باخبرند. باید بتوانید فعالانه ارتباطاتی تخصصی برای خود جور کنید. همکارتان را برای ناهار بیرون دعوت کنید. بعد از کار با چند نفر از همکارانتان به رستوران یا کافه بروید. عضو انجمن تخصصیتان شوید. برای آینده تان ارتباط سازی کنید.
🔹قهوه يا چاي قبل خواب ميل كنيد.


🌷متولدين مرداد🌷
🔹ميزان انرژي امروز شما 62%
🔹ستاره شما درجه 61^ شمالی (خورشید)
🔹چه کار دیگری می توانم انجام دهم؟ازآنجا که سرنوشتتان دست خودتان است، برای پیدا کردن راه های ارتقاء و پیشرفت در کارتان، باید به خود کارتان توجه کنید. برای گرفتن یک پروژه اضافی داوطلب شوید. یک مهارت تازه یاد بگیرید که توجه بالا دستی ها را به شما بیشتر کند. برای کمک به همکارانتان تا دیروقت سر کار بمانید. افراد موفق کسانی نیستند که فقط کارشان را انجام دهند و بعد محل کار را ترک کنند. آنها دنبال راه های دیگری برای جلب توجه دیگران هستند.
🔹كمي با خدا مناجات كنيد.

🌷متولدين شهريور 🌷
🔹ميزان انرژي شما 55%
🔹ستاره شما 75^ شمالی (ولکان)
🔹من بزرگترین طرفدار خودم هستم.
منتظر این هستید که یک نفر در شرکت استعدادها و تلاشهای شما را کشف کند؟ شاید دیگر وقتش رسیده باشد که شیپور تشویقتان را خودتان بزنید. درمورد دستاوردهایتان و کارهایی که برای شرکت کرده اید، حرف بزنید. کارمندان موفق می دانند چطور دستاوردها و موفقیت هایشان را بدون اینکه پرادعا به نظر برسند به گوش همه برسانند.
🔹حبوبات را بيشتر مصرف كنيد.

🌷متوليدن مهر🌷
🔹ميزان انرژي امروز شما 59 %
🔹ستاره شما 43 غربی (ونوس)
🔹تعیین هدف و تصریح آن
شما باید جزئیات دقیق تمام اهدافی که قصد رسیدن به آنها را دارید برای خود مو به مو تشریح کنید. باید ببینید از چه راههای می توانید به آنها دست پیدا کنید. باید برای خودتان روشن کنید که دوست دارید در آینده زندگی شما به چه شکل باشد. درست مانند طراحی برنامه منسجم شغلی، اما این بار برای زندگی شخصی خود برنامه ریزی می کنید. متاسفانه ۹۰% از افراد برای زندگی خود هیچ گونه برنامه ریزی خاصی ندارند. به همین دلیل است که بیشترین ثروت جهان تنها در اختیار ۱۰% از افراد است. آیا تصور نمی کنید که این افراد، همان هایی هستند که برای خود هدف تعیین می کنند؟ زمانیکه شما اهدافتان را معین نمودید، باید آنها را اظهار قطعی کنید.
🔹ميوه خود را روزانه ميل كنيد.

🌷متولدين آبان🌷
🔹ميزان انرژي امروز شما 62 %
🔹ستاره شما 99 شمال (پلوتو)
🔹خواست – نگرشی توقف ناپذیر داشته باشید
باید آنقدر اهدافتان را در ذهن به تصویر بکشید که نسبت به آنها یک میل و خواست درونی پیدا کرده و به صورت یک وسواس در ذهن شما تبدیل شوند، به طوری که تا به آنها دست نیابید، آرام ننشینید. تحت این شرایط با احتساب به این مطلب که به طور ۱۰۰% به موفقیت دست پیدا خواهید کرد و با در نظر گرفتن این موضوع که دانش و ایمان کافی برای رسیدن به آرزوهای خود را دارید، شکی نیست که می توانید به تمام خواسته های خود جامه عمل بپوشانید.
🔹نارنج را كنار غذايتان ميل كنيد.

🌷متولدين آذر🌷
🔹ميزان انرژي شما 52 %
🔹ستاره شما 192 شمال غربی(مشتري)
🔹برای خود نقشه کاری طراحی کنید.اگر به دنبال رسیدن به موفقیت شغلی هستید، پیش از انجام هر کاری باید برای خود یک طرح جامع تبیین نمایید. چه به دنبال شریک برای کاری که می خواهید شروع کنید باشید یا خیر، به هر حال این طرح، نقشه راه شما برای رسیدن به موفقیت می باشد. طرح شما می بایست شامل پیش بینی روند بازار، در نظر گرفتن مباحث اقتصادی، تحلیل قدرت رقبا، استراتژی های خروج، بازاریابی، و گزینه هایی برای پیشرفت باشد. حتی زمانی که به دنبال شریک سرمایه گذار هم می روید، باز هم باید طرحی برای ارائه دادن در دست داشته باشید. این امر از هر چیزی اهمیت بیشتری در بر دارد. اگر موفقیت شما جنبه ای کاملاً فردی دارد، می توانید کارهایتان را به صورت پروژه های کوتاه مدت دنبال کنید تا بتوانید به مطلوب ترین نتیجه دست بیابید.
🔹چربي را كمتر مصرف كنيد

🌷متولدين دي🌷
🔹ميزان انرژي شما 56%
🔹ستاره شما 203 غربی (زحل)
🔹شجاعت خیال پردازی را در خود افزایش دهید
به منظور رسیدن به موفقیت شما نیازمند رویا پردازی و الهام گرفتن هستید. در مورد این مطلب که از زندگی چه می خواهید با خودتان صادق باشید. ببینید که حقیقتاً دوست دارید در زندگی چه چیزی بدست آورید و به چه چیزهایی دست پیدا کنید. به ذهنتان اجازه دهید هرچقدر که دوست دارد بزرگ اندیشی کرده و خیال پردازی نماید.
🔹غذاهاي روغني را كمتر ميل كنيد.


🌷متولدين بهمن🌷
🔹ميزان انرژي امروز شما 57%
🔹ستاره شما درجه 107^ غرب (نپتون)
🔹به گذشته نگاه نکنید.همه افراد در زندگی خود اشتباه می کنند و شکست های متفاوتی را تجربه مینمایند. می توانید به خودتان بگویید که هر شکست شما را یک گام به سوی موفقیت نزدیک تر می کند. به منظور رسیدن به موفقیت، شما باید یاد بگیرید که از شکست های گذشته خود به نحو احسن استفاده کرده و از آنها درس بگیرید. هیچ گاه در زندگی خود با خاطرات گذشته زندگی نکنید. گذشته ها گذشته است و آینده ای جالب انتظار شما را می کشد. خیلی راحت به سمت جلو حرکت کنید و تصمیم های عاقلانه تری اتخاذ نمایید و از گذشته درس بگیرید.
🔹نوشابه را كمتر مصرف كنيد.

🌷متولدين اسفند 🌷
🔹ميزان انرژي شما 69%
🔹ستاره شما 51^ شمالی(اورانوس)
🔹استعدادهای بالقوه خود را شناسایی کنید
به منظور رسیدن به موفقیت در هر زمینه ای، شما نیاز دارید که توانایی رسیدن به آن امر را در خود کشف کنید. به عنوان مثال اگر علاقه دارید که در رشته خواندن فعالیت داشته باشید، باید صدای خوبی هم داشته باشید. اگر احساس می کنید که صدای چندان مناسبی برای این کار ندارید، شاید نتوانید آنطور که باید و شاید در این زمینه به موفقیت دست پیدا کنید. مثال دیگر اینکه اگر به کارهای فنی خودرو علاقه دارید و به راحتی می توانید مشکلات موتور و یا اجزی داخلی آنرا عیب یابی نموده و آنها را تعمیر نمایید، شما این توانایی را دارید که مسائل مربوط به آن را آموزش ببینید و به موفقیتی که انتظارش را دارید، دست پیدا کنید.
🔹روزانه كمي آفتاب بگيريد

تعداد بازید: 1472     تاریخ ثبت: 1395/11/08

پیشنهاد ما به شما