🌺فال روزانه - فال ازشنبه 12تا جمعه18🌺

🌺فال روزانه - فال  ازشنبه 12تا جمعه18🌺 🌹 http://www.darkenareto.ir🌹
متولدین فروردین 🌹


امروز از آتش نترسید و برعکس آن را در آغوش گرفته و به زندگی خود بیاورید. البته منظور آتش واقعی نیست، قرار نیست چیزی آتش بگیرد، فقط شور و هیجان بیشتری باید وارد زندگیتان کنید. شاید بعضی ها بخواهند جلویتان را گرفته و یا شما را از عواقب آن بترسانند، اما این بدان معنا نیست که شما مجبور هستید به توصیه آنها پا به فرار بگذارید. کافی است درس لازم را از گفته هایشان بگیرید و نکاتی که به آنها اشاره می کنند را مد نظر داشته باشید. نباید اجازه دهید کارها و حرف های حساب نشده در رابطه عاطفیتان بیش از این مشکل ایجاد کنند و در مسیر رسیدنتان به خوشبختی مانع ایجاد کنند، مهمترین عوامل در سعادت شما صبوری و گذشت زمان هستند.

 متولدین اردیبهشت 🌹

امروز شما در انجام کارهایی که به میزان زیادی از انرژی نیاز دارند بسیار موفق خواهید بود. کارهای روزمره و هر نوع دیگری از فعالیت های جسمانی را خیلی سریع انجام خواهید داد. شما در حال حاضر اصلا صبر و حوصله ندارید، اما اگر پای کارهایی که خودتان دلتان بخواهد در میان باشد با شور و هجان بسیار هر کاری برای آنها لازم باشد را انجام می دهید. شما امروز در بیان احساسات خود با مشکل مواجه هستید، اما خوشبختانه دیگران متوجه این موضوع نخواهند شد. با این حال باید در نظر داشته باشید که نباید این موضوع را از همه مخفی نگه دارید، شاید بتوانید در مورد مشکلی که با احساسات خود دارید با شخصی که دوست دارید و یا دوستی مورد اعتماد درد دل کنید.

 متولدین خرداد 🌹

با وجود این که وقتی همه کارها منظم و طبق برنامه هستند شما خیلی احساس راحتی می کنید، امروز باید سعی کنید انعطاف پذیری بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشید. کمی برای غافلگیری و ماجراجویی هم جا بگذارید و از روحیه ماجراجویانه ای که وقتی بدون داشتن هیچ مقصد مشخصی از خانه بیرون می زنید باید داشته باشید لذت ببرید. شاید با افراد و موقعیت هایی روبرو شوید که برایتان غریبه هستند، اما قطعا برایتان خوشایند خواهند بود. با این همه شاید به پایان رساندن کارهایی که امروز انجام می دهید زیاد برایتان راحت نباشد و دائم از شاخه ای به شاخه دیگر بپرید، یادتان باشد این کار تنها شما را خسته خواهد کرد و هیچ نتیجه ای برایتان نخواهد داشت.

 متولدین تیر 🌹

پیدا کردن تعادل در انجام کارهایتان و طبق روال معمول پیش رفتن امروز خیلی هم برای شما کار دشواری نخواهد بود. بیدار شدن و ترک تخت خوابتان به احتمال زیاد دشوارترین بخش امروز خواهد بود، اما همین که از پس این کار طاقت فرسا برآمدید و از جایتان بلند شدید همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت. سعی کنید صبح امروز را با یک دوش نشاط بخش، البته که با آب سرد، شروع کنید. این کار شما را سرحال کرده و خون را در رگ هایتان به گردش در خواهد آورد. امروز ذهنتان خیلی درگیر است و نمی توانید هجوم ناگهانی افکار مختلف را تحت کنترل در آورده و ظاهرتان را هم حفظ کنید، به خودتان سخت نگیرید و در مورد این موضوع با یک نفر صحبت کنید.

 متولدین مرداد 🌹

امروز کوچک ترین مسائل هم ناگهان برای شما تبدیل به مسئله مرگ و زندگی می شوند. حالتان مدام در حال تغییر است و یک لحظه احساس می کنید در مرز فاجعه قرار گرفته اید و لحظه ای دیگر روی ابرها در حال پرواز هستید. این وضعیتی که برای شما به وجود آمده است بیشتر از آن که به دنیای اطرافتان مربوط باشد به خودتان و واکنش هایتان نسبت به محیط اطرافتان وابسته است. شما عاشق جلب توجه هستید و امروز هم ایده های بزرگی در سر دارید که دلتان می خواهد با بیان آنها دیگران را تحت تأثیر قرار دهید، اما شاید بهتر باشد کمی در این مورد بیشتر فکر کنید، حرف های غیر منطقی می توانند اثر معکوس روی دیگران داشته باشند.

  متولدین شهریور 🌹

امروز اوضاع برای شما بهتر از همیشه است و کارها خیلی راحت تر از همیشه و به همان صورتی که خودتان می خواهید پیش خواهند رفت. این نشان دهنده این است که شما در مسیر درست قرار گرفته اید و دارید کارهای صحیح را انجام می دهید. زندگی همیشه لازم نیست همراه با استرس و ناراحتی باشد. وقتی می بینید کاری خوب پیش نمی رود حتما باید روشتان را تغییر دهید. لبخند روی لب هایتان را حفظ کرده و نسبت به دیگران و احساساتشان احترام قائل باشید. امروز نباید سعی کنید قدرت خود را در رابطه عاطفیتان نشان دهید و یا به طرف مقابلتان ثابت کنید که کنترل اوضاع دست شماست. نبرد قدرت در عشق معنایی ندارد

 ✨
 متولدین مهر 🌹
 ✨

امروز تماس ها و پیام هایی که دریافت می کنید را مدام چک کنید، زیرا یک نفر سعی دارد با شما تماس بگیرد و احتمالا هم کار خیلی مهمی با شما دارد. اگر دیدید که تماس از دست رفته ای دارید و یا پیامی برایتان آمده است نسبت به آن بی تفاوت نباشید و فورا با طرف مقابلتان تماس بگیرید و ببینید چه کاری با شما دارد. اگر مشکلی در رابطه عاطفیتان پیش آمده است به این نکته توجه داشته باشید که اگر اهدافتان مشخص باشند و بدانید از رابطه خود چه می خواهید همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت. وقتی دو نفر اهداف مشترکی داشته باشند قدرت بیشتری در جهت به دست آوردن آن هدف به جریان می افتد و تأثیر این انرژی را نباید دست کم گرفت.

 متولدین آبان 🌹  

امروز شما حتی اگر تلاش زیادی هم از خودتان نشان ندهید خیلی بیش از آنچه انتظار دارید را به دست خواهید آورد. راه های بسیاری برای رسیدن شما به خواسته هایتان وجود دارند و اگر یکی از آنها بسته بود می توانید بدون نگرانی و ناراحتی به سراغ بعدی بروید و خیلی راحت به خواسته خود برسید. شما خیلی زود به مقصد خواهید رسید و همین باعث می شود وقت آزاد زیادی هم برایتان باقی بماند که می توانید از آن هر طوری که خودتان می خواهید استفاده کنید. فقط یادتان باشد که در جا نزنید و حالا که موتورتان گرم شده است بدون آن که از حرکت باز بمانید به پیشروی ادامه بدهید. با این کار تا پایان روز تحسین همه را با نتیجه کارهای خود برخواهید انگیخت.

 متولدین آذر 🌹

امروز زیاد خودتان را درگیر جنبه احساسی زندگی نکنید. به خودتان سخت نگیرید و بگذارید زندگی در آرامش ادامه پیدا کند. مهم این است که به حرکت کردن ادامه دهید، حتی آب هم وقتی در یک جا بماند می گندد و متأسفانه شما مدتی است که دچار این حالت سکون و رکود شده اید. بلند شوید و راه بیفتید. اندکی تلاش کافی است تا حتی بهتر از قبل به سوی اهدافتان پیش بروید، پس تردید نکنید، شما آماده اید تا جهشی بزرگ به سوی خواسته هایتان داشته باشید. فقط یادتان باشد که نمی توانید همین امروز همه پروژه های ناتمامی که در دست اقدام دارید را تکمیل کنید. قدم به قدم پیش بروید تا نتایج بهتری را به دست بیاورید.

 متولدین دی 🌹  

سعی کنید جنب و جوش دیوانه واری که در اطراف خود می بینید شما را تحت تأثیر قرار ندهد. اتفاقات و مسائل غیر منتظره از هر سو دور و برتان را فرا گرفته اند و شاید اولین واکنش شما عصبانی و هیجان زده شدن باشد. این دقیقا برعکس واکنشی است که شما باید از خودتان نشان بدهید. آرامش خودتان را حفظ کنید و قدم به قدم خودتان را با شرایط به وجود آمده تطبیق دهید. مطمئنا نمی شود چند وعده غذایی را پشت سر هم خورد و باید بین آنها فاصله ای قرار داد، این دقیقا همان کاری است که شما هم در رویارویی با شرایط موجود باید انجام دهید. شاید این کار به نظرتان سخت بیاید، اما امروز بهترین راه انتخاب تنها یک هدف و ادامه راه تا رسیدن به آن است.

 متولدین بهمن 🌹

وقت آن فرا رسیده است که هیجان بیشتری را وارد زندگی خودتان بکنید. شاید بتوانید با تماس گرفتن با یکی از دوستان قدیمی خود و یا بازگشت به عشقی که مدت ها پیش مجبور به ترک او شده بودید شور و هیجان درون خود را دوباره زنده کنید. به میل درونی خود نسبت به هیجان و ماجراجویی بی تفاوت نباشید. غذاهای تند بخورید و لباس های رنگارنگ بپوشید. حتی همین اقدام های کوچک می توانند انرژی بیشتری را وارد زندگیتان کنند و شور و تحرک را به شما هدیه کنند. شما دوست دارید از این یکی دو روز آخر تعطیلات بیشترین بهره را برده و تا می توانید استراحت کنید، اما امروز کارهای مختلف یکی پس از دیگری زمانی برای استراحت برایتان نخواهند گذاشت.

 متولدین اسفند 🌹

امروز از آن روزهایی است که هر چقدر هم برای انجام هر کاری به شما وقت بدهند در پایان تقاضای پنج دقیقه وقت بیشتر کرده و در نهایت هم تا یک ساعت بعد آن را به اتمام نخواهید رساند. این لزوما اتفاق بدی نیست. کارهایی که انجام می دهید بخاطر عدم کفایت و ناتوانی شما بیش از اندازه طول نمی کشند، بلکه این وقت بیشتری که صرف انجام آنها می کنید بخاطر دقت عمل و توجه بیشتری است که امروز در انجام کارهایتان به خرج می دهید. این چند وقت با این همه مهمانی که به خانه تان آمده و رفته اند خانه حسابی بهم ریخته است و به یک جمع و جور کردن حسابی نیاز دارد، تا تعطیلات تمام نشده این کار را هم انجام دهید

 ✨

تعداد بازید: 1326     تاریخ ثبت: 1396/01/12

پیشنهاد ما به شما