😜تنگ_کردن_واژن😜

😜تنگ_کردن_واژن😜 🍒http://www.darkenareto.ir🍒

خواص ماريانا:
از مهمترين خواص اين گیاه که موجب محبوبيت آن شده است تنگ کردن واژن بطور باورنکردني و افزايش لذت جنسی در بانوان مي باشد . ماريانا خواص زيادي داشته که از آن جمله از بين بردن عفونتها و باکتريها، از بين بردن خارش و
بوي بد واژن، ايحاد تعادل در ترشحات زنانه، بالا بردن ميل جنسی زنان است

 نحوه استفاده 👇

براي بار اول يک پيمانه از گياه (به اندازه يک ليوان) را با ٧الي٨ ليوان آب مخلوط کرده و به مدت 10 دقيقه مي جوشانيد. پس از سرد شدن جوشانده را از يک تنظيف (پارچه اي با بافت بسيار ريز) صاف کنيد بهتر است اين کار را دو بار انجام داده تا محلول بدست آمده صاف و شفاف شود. به اندازه يک استکان از محلول را جدا کرده و مابقي را درون يک لگن تميز ريخته و به مدت ١٥ دقيقه درون لگن بنشينيد. با استفاده از يک سرنگ تميز ،درون واژن را با يک استکان محلول کنار گذاشته شده شستشو دهيد تا محلول درون استکان تمام شود.

نکته قابل توجه اينجاست که شما در همان ثانيه هاي اول استفاده از اين دارو متوجه اثر آن مي شويد بطوريکه وقتي از سرنگ براي شستشوي واژ ن استفاده کنيد کاملاً تنگی واژن خود را احساس خواهيد کرد.

دقيقاً 10 روز پس از اولين استفاده مي توانيد از دارو استفاده کنيد اين بار بجاي يک پيمانه از نصف پيمانه و 4 ليوان آب و براي مراحل بعدي مصرف اين دارو هر 2هفته يکبار مي باشد.
پس از 3 ماه مصرف حداقل تا يک سال نيازي به استفاده از اين دارو نمي باشد چون خاصيت خود را حداقل تا يکسال حفظ مي کند.

✳️   @zeeendegy 🌹

💞🌱

تعداد بازید: 1417     تاریخ ثبت: 1395/11/22

پیشنهاد ما به شما