🕹⚓️ فال هفتگی از 10تا 16 تیرماه⚓️🕹

    🕹⚓️ فال هفتگی از 10تا 16 تیرماه⚓️🕹

🌐🔆http://www.darkenareto.ir🔆🌐


🌀💟فال  فروردین💟🌀

🔑بالابلند عشوه گر نقش باز من
🔑کوتاه کرد قصه زهد دراز من
🔑دیدی دلا که آخر پیری و زهد و علم
🔑با من چه کرد دیده معشوقه باز من

🌐تعبیر: یکان تصمیم نادست تان باعث یک عمر پشیمانی شما شده است. به ایمان خویش تکیه کنید با گریه و زتری کردن کاری از پیش نمی برید. از چیزی نترسید دوباره یا علی گفته و شروع کنید. با داشتن قدم اول نسیم پیروزی وزیدن می کند تا حالا فکر می کردید نقشه هایتان عملی نیست ولی با کمی تدبیر به حقیقت می پیوندد.


🌀💟فال  اردیبهشت 💟🌀
‏‏
🔑گر تیغ بارد در کوی آن ماه
🔑گردن نهادیم الحکم لله
🔑آیین تقوا ما نیز دانیم
🔑لیکن چه چاره با بخت گمراه

🌐تعبیر: بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیممحض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید.


🌀💟فال  خرداد 💟🌀
‏‏
🔑یا مبسما یحاکی درجا من اللالی
🔑یا رب چه درخور آمد گردش خط هلالی
🔑حالی خیال وصلت خوش می‌دهد فریبم
🔑تا خود چه نقش بازد این صورت خیالی

🌐تعبیر: خودتان را با خیال و رویا گول نزنید و به واقعیات فکر کنید. ناامیدی را کنار بگذارید، خداوند توبه و بازگشت تان را می پذیرد و شما را از سر در گمی نجات می دهد. چهار چیز باعث نجاتتان می شود: خداوند، نماز، ایمان، قرآن. با این چهار چیز روزگارتان تغییر می کند و به شکوه و شوکت می رسید.


🌀💟فال  تیر 💟🌀

🔑از دیده خون دل همه بر روی ما رود
🔑بر روی ما ز دیده چه گویم چه‌ها رود
🔑ما در درون سینه هوایی نهفته‌ایم
🔑بر باد اگر رود دل ما زان هوا رود

🌐تعبیر: درد دل زیادی داری که نمی توانی به هر کسی بگویی. رو به سوی معشوق خود می کنی ولی او هم صدای دل شما را نمی شنود و رو برمی گرداند و از بی تفاوتی همه دل تنگ هستی. خودت فردی پاکدل هستی به خدایت توکل کن و بدان اگز خدا بخواهد مراد دلت را خواهد داد.


🌀💟فال  مرداد💟🌀

🔑تاب بنفشه می‌دهد طره مشک سای تو
🔑پرده غنچه می‌درد خنده دلگشای تو
🔑ای گل خوش نسیم من بلبل خویش را مسوز
🔑کز سر صدق می‌کند شب همه شب دعای تو

🌐تعبیر: کم محلی و بی اعتنایی دیگر کافی است چون خودتان هم ناراحت می شوید. حالا وقت دعا و طلب دولت کردن است. وقت تلاش برای رسیدن به مقصد است. وقت آن است که با دیگران هم نفس شده و بههم کمک کینید تا زودتر به حاجتتان برسید.


🌀💟فال  شهریور 💟🌀

🔑ساقیا برخیز و درده جام را
🔑خاک بر سر کن غم ایام را
🔑ساغر می بر کفم نه تا ز بر
🔑برکشم این دلق ازرق فام را

🌐تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.

🌀💟فال  مهر💟🌀

🔑خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است
🔑چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است
🔑جانا به حاجتی که تو را هست با خدا
🔑کآخر دمی بپرس که ما را چه حاجت است

🌐تعبیر: چرا فکر می کنی کسی اندوه تو را نمی داند. خیال نکن که کسی ناله ها و آه های تو را درک نمی کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق ترین دریاها که باشد به تو می دهد. از تو حرکت از خدا برکت.


🌀💟فال حافظ امروز آبان 💟🌀
‏‏

🔑ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل
🔑سلسبیلت کرده جان و دل سبیل
🔑سبزپوشان خطت بر گرد لب
🔑همچو مورانند گرد سلسبیل

🌐تعبیر: انتظار معجزه دارید و ان معجزه وقتی محقق می شود که تمام هم و غم خود را ه کار ببندید. وقت تنگ است. کمی عجله کنید. فعل دستتان کوتاه است اما انشاالله به مقصوددست پیدا خواهید کرد. گاهی دست سرنوشت طوری رقم م خورد ک بدون هیچگونه تلاشی مقصود و نظر خود به دنبالتان می آید.


🌀💟فال  آذر 💟🌀

🔑یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد
🔑دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد
🔑آب حیوان تیره گون شد خضر فرخ پی کجاست
🔑خون چکید از شاخ گل باد بهاران را چه شد

🌐تعبیر: از وضعی که دارید خسته شده اید و کسی یاریتان نمی کند. همگی شما را فراموش کرده اند به هر کسی که خوبی کردید بدی دیده اید. در انتظار رحمت الهی بی قراری می کنید. شانس به شما رو می کند ولی آن را پس می زنید. در هر حال هر چه تقدیر الهی باشد همان است.


🌀💟فال   دي 💟🌀

🔑ز در درآ و شبستان ما منور کن
🔑هوای مجلس روحانیان معطر کن
🔑اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباز
🔑پیاله‌ای بدهش گو دماغ را تر کن

🌐تعبیر: صبر و مقاومت را از دیگران یاد بگیر مقاومت و صبر تو باعث پیروزیت می شود تلاش هایت بی اجر نمی مانند تو پاداش خود را خواهی گرفت فقط عجله کن الان وقت مقاومت است. خجالت را کنار بگذار و بر حسب قراری که گذاشته ای عمل کن حاجت خود را از خدا بخواه که اوست دعایت را مستجاب می کند.


🌀💟فال حافظ امروز بهمن💟🌀


🔑مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو
🔑جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو
🔑غلام چشم آن ترکم که در خواب خوش مستی
🔑نگارین گلشنش روی است و مشکین سایبان ابرو

🌐تعبیر: به خاطر مسائل مادی از خداوند دور شده اید. هر چند که تلاش کرده اید اما به جای اینکه به هدف نزدیکتر شوید از آن دور شده اید و این نشانه ی سستشدن ایمانتان است. باز هم به خدا توکل کنید. راه راست برایتان روشن می شود و حسودان و رقیبان شکست می خورند.


🌀💟فال اسفند 💟🌀

🔑صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت
🔑ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت
🔑گل بخندید که از راست نرنجیم ولی
🔑هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

🌐تعبیر: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحت تورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

‏       

تعداد بازید: 2175     تاریخ ثبت: 1396/04/11

پیشنهاد ما به شما