🗓فال هفتگی تمام ماهها 13تا 19خرداد🗓

🗓فال هفتگی تمام ماهها 13تا 19خرداد🗓 🌍💌🐓

🔮🗓



🔆🖼فال فروردين🖼🔆

🎟ای خونبهای نافه چین خاک راه تو
🎟خورشید سایه پرور طرف کلاه تو
🎟نرگس کرشمه می‌برد از حد برون خرام
🎟ای من فدای شیوه چشم سیاه تو

🌿تعبیر: از سر جنگ بذ خواسته اید و با خوبی ها می جنگید. از راه خویش برگردید. شما مرد جنگ و خونریزی نیستید. درونتان مملو از آرامش .و آشتی است و همه از شما تقلید می کنند. در حسرت چیزی هستید می خواهید دوباره همه را به دور هم جمع کنید. رسیدن به مقصود در یک قدمی شماست کمی صبر کنید.


🔆🖼 فال ارديبهشت 🖼🔆
‏‏
🎟جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید
🎟هلال عید در ابروی یار باید دید
🎟شکسته گشت چو پشت هلال قامت من
🎟کمان ابروی یارم چو وسمه بازکشید

🌿تعبیر: یارتان حاضر به هر گونه فداکاری برای شما می باشد. هر ملامتی را به خاطر شما تحمل می کند و برای رسیدن به تو بهای سنگینی پرداخت کرده است. بدون شما زندگی برایش چون شب است. تو هم طلب او را برآورده ساز تا خوبی های او را جبران کرده باشی.


🔆🖼فال  خرداد 🖼🔆
‏‏
🎟روز وصل دوستداران یاد باد
🎟یاد باد آن روزگاران یاد باد
🎟کامم از تلخی غم چون زهر گشت
🎟بانگ نوش شادخواران یاد باد

🌿تعبیر: خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا" در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.


🔆🖼فال   تير🖼🔆

🎟خرم آن روز کز این منزل ویران بروم
🎟راحت جان طلبم و از پی جانان بروم
🎟گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب
🎟من به بوی سر آن زلف پریشان بروم

🌿تعبیر: آرزویی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید و مدام به خودتان می گوئید که این کار انجام نمی شود. خودتان را بیمار و رنجور کرده اید و غصه می خورید. نذری کرده اید و متوسل به ائمه شده اید. با خود عهدی بسته اید که اگر انجام شود، تولد دیگری می یابید. انسان های مؤمنی به شما کمک می کنند تا غم این ایام را آسان تر تحمل کنید و از این ورطه نجات یابید و به ستاره ی بخت و اقبال خودتان برسید.


🔆🖼فال  مرداد🖼🔆

🎟قسم به حشمت و جاه و جلال شاه شجاع
🎟که نیست با کسم از بهر مال و جاه نزاع
🎟شراب خانگیم بس می مغانه بیار
🎟حریف باده رسید ای رفیق توبه وداع

🌿تعبیر: کاری از دست کسی برنمی آید فقط به خدا توکل کن. کاری کرده ای که نتیجه ای منفی دارد. فقط خداست که می تواند تو را از ورطه ی خطر نجات بخشد. دست به دعا بردار و مطیع درگاه حق باش به مرحمت خدا همه چیز روبراه می شود.


🔆🖼فال  شهريور 🖼🔆

🎟ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی
🎟در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی
🎟کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده
🎟صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی

🌿تعبیر: بخت و اقبال و سعادت همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله از نعمت های خداوند سپاسگزار باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن.

‏        
🔆🖼فال مهر🖼🔆

🎟فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش
🎟گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش
🎟دلربایی همه آن نیست که عاشق بکشند
🎟خواجه آن است که باشد غم خدمتگارش

🌿تعبیر: به دست آوردن پول و سود به هر طریق ممکن جایز نیست بلکه اصل آن است که حلال و حرام مشخص باشد. با حرف زدن به جایی نمی رسید بهتر است کمی به قول هایی که داده اید و به عهدی که بسته اید فکر کنید و عمل نمایید. مواظب راهی که می روید باشید. سفر کرده ی شما به سلامت بر می گردد. انشاالله.


🔆🖼فال  آبان 🖼🔆
‏‏
🎟سلامی چو بوی خوش آشنایی
🎟بدان مردم دیده روشنایی
🎟درودی چو نور دل پارسایان
🎟بدان شمع خلوتگه پارسایی

🌿تعبیر: با کسانی دوستی و رفاقت کنید که حق دوستی را بجا آورند، پارسا باشند و زخم دلتان را مرهمی گذارند نه اینکه عهد بشکنندو حق آشنایی را فراموش کنند. همتی کنید تا دلتان باز هم مثل موم نرم شود. از همنشینی با یار بد پرهیز کنید تا سعادتمند شوید. شکایت نکنید همه ی این مسائل کار خدا بوده تا به خودتان بیائید.


🔆🖼فال  آذر 🖼🔆
‏‏
🎟الا ای طوطی گویای اسرار
🎟مبادا خالیت شکر ز منقار
🎟سرت سبز و دلت خوش باد جاوید
🎟که خوش نقشی نمودی از خط یار

🌿تعبیر: شانس فقط یک بار در خانه ی شما را می زند پس چرا آن را پس می زنید و ندانسته به بازی می گیرید. فکر می کنید با زور می توانید همه چیز را به دست آورید ولی اینطور نیست. دل و دبینتان را به خدا بسپارید تا به یمن خوبی تان دولت و مال و سلامت به شما عطا فرماید.


🔆🖼فال   دي 🖼🔆

🎟مژده ای دل که دگر باد صبا بازآمد
🎟هدهد خوش خبر از طرف سبا بازآمد
🎟برکش ای مرغ سحر نغمه داوودی باز
🎟که سلیمان گل از باد هوا بازآمد

🌿تعبیر: خبر خوشی را به زودی به شما می دهند که علاوه بر شما دیگران نیز خوشحال می شوند. این خبر خوش معمایی است برای شما که چطور شد همه چیز بر وفق مراد پیش آمد. البته که لطف خداوند بوده است.


🔆🖼فال  بهمن🖼🔆

🎟اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح
🎟صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح
🎟سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات
🎟بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

🌿تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.


🔆🖼فال  اسفند 🖼🔆

🎟خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست
🎟ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست
🎟هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار
🎟کس را وقوف نیست که انجام کار چیست

🌿تعبیر: از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آن لذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

‏           

تعداد بازید: 935     تاریخ ثبت: 1396/03/13

پیشنهاد ما به شما