👩‍❤️‍👩#تعداد_دفعات_رابطه_زناشویی

👩‍❤️‍👩#تعداد_دفعات_رابطه_زناشویی
.darkenareto.ir
.

💕بعضی از مردان میل #جنسی زیادی دارند (شبانه‌روز چند مرتبه)! این گونه مردان باید مراقب سلامت تن و روان همسرشان باشند. همانطور که عدم فعالیت جنسی بر سلسله اعصاب فشار وارد می کند زیاده روی در روابط #زناشویی هم عوارض بسیاری دارد و در این حالت اگر زمانی شرایط برای فرد فراهم نباشد عوارض عدم ارضای جنسی به صورت گسترده تری بر فرد تاثیرگذار خواهد بود
روابط جنسی فواید بسیاری برای انسان دارد ولی رابطه جنسی زیاد می تواند خطرآفرین باشد. هیچگونه محدودیتی برای تعداد دفعات رابطه زناشویی وجود ندارد ولی میل جنسی مانند سایر امیال باید کنترل شود ؛ به جای اینکه میل جنسی بر فرد حاکم شود انسان باید بر میل جنسی حاکم گردد.

🚩#زیاده_روی_در_روابط_زناشویی

در صورتی كه قادر نیستند به طور طبیعی از زیاده ‌روی در رابطه جنسی خود جلوگیری كنند، سعی نمایند از #خوردنی های آرام‌بخش استفاده نموده تا دچار هیجانات زیادی نشوند. زیاده‌ روی در روابط زناشویی ، نه تنها خود و همسرشان را فرسوده می‌كند، بلكه عمل جنسی را از یك حالت زیبا، #رمزآلود و سكرآور خارج كرده و به صورت عملی مكانیكی، تكراری، #كسالت‌آور و #بی‌حاصل
👩‍❤️‍👩#تعداد_دفعات_رابطه_زناشویی
ارتباط صحیح و اصولی در رابطه جنسی ، نشانه عشق و علاقه ای است که بین زن و شوهر وجود دارد. باید از این عامل #پیوند دهنده به نحو احسنت استفاده کرد. باید با شناخت کم و کاستی ها درصدد رفع مشکلات برآمد و این رابطه را مستحکم تر کرد. بطور کلی در روابط جنسی افراط و تفریط پسندیده نیست. اگر در روابط زناشویی افراط شود برای دو طرف زیان آور است و کمترین #ضرر آن ایجاد بی علاقگی و عدم اشتیاق و تحریک پذیری برای نزدیکی با همسر است، بهترین روش این است رابطه جنسی متعادل است. یادم می‌آید كه در این مورد، پرونده‌ای داشتم و به قدری زن شاكی بود و از این عمل مرد بیزار و #منزجر شده بود كه عاقبت درخواست #طلاق كرد!
 
👓#رابطه_جنسی_زیاد
#امام_صادق علیه السلام می فرماید: حلالی لذت بخش تر از #همبستر شدن با همسر نیست ولی زیاده روی در این امر نارواست، میانه روی در آمیزش جنسی، سلامت آدمی را می افزاید و عمر را زیاد می کند.
به عنوان نکته آخر باید بگویم : «به جای این که کمیت را در رابطه جنسی را افزایش دهید، سعی کنید کیفیت این رابطه را ارتقا بخشید و یک رابطه جنسی خوب را به همراه #همسرتان تجربه کنید.»

تعداد بازید: 1281     تاریخ ثبت: 1395/03/28

پیشنهاد ما به شما