🌝🌱🦉فال هفتگی از 3 تا 9 تیر ماه🦉🌱🌝

  🌝🌱🦉فال هفتگی از 3 تا 9 تیر ماه🦉🌱🌝
 🌘 http://www.darkenareto.ir🌘

🏙🌘 متوليدن فروردين 🌘🏙

⚜️▪️ميزان انرژي اين ماه شما 79 %
⚜️◾️ستاره اقبال 23 جنوبي
⚜️▪️توصيه خوراكي :يك ليوان شير قبل خواب ميل كنيد.
⚜️◾️روز شانس شما : سه شنبه
⚜️▪️فال :باورهای انسان،باورهای فرد در شکل‌گیری برداشت های او از اتفاقات اطرافش بسیار تأثیرگذار و مهم است و باعث می شود احساس فرد به سمت مثبت یا منفی گرایش پیدا کند. در نتیجه فردی که همیشه ترشرو و عبوس است به‌طور حتم کمتر شاد خواهد بود و کمتر از زندگی لذت می‌برد در حالی که یک فرد سرزنده و خوش‌خلق، شادی بیشتری را تجربه می‌کند. پس عوض شدن افکارمان می تواند شادی مان را بیشتر کند.



💤🌃متولدين ارديبهشت🌃💤

⚜️▪️ميزان انرژي اين ماه شما 74 %
⚜️◾️ستاره اقبال 76 شمالي
⚜️▪️توصيه خوراكي :نارنج كنار غذايتان ميل كنيد.
⚜️◾️روز شانس شما : جمعه
⚜️▪️فال :برخورد با دیگران،شاید گمان کنید نوع برخورد شما با دیگران تنها در روحیه فرد مقابل تاثیر دارد اما اصلا چنین نیست چون نه‌تنها طرف مقابل از نوع برخورد شما تاثیر می‌گیرد بلکه نوع برخورد شما با دیگران در حس شادی خودتان هم موثر خواهد بود. کسانی که با گشاده‌رویی با دیگران تعامل برقرار می‌کنند شادتر خواهند بود.


💤🌃متولدين خرداد🌃💤

⚜️▪️ميزان انرژي اين ماه شما 75 %
⚜️◾️ستاره اقبال 98 غربي
⚜️▪️توصيه خوراكي :قبل خواب كمي مطالعه كنيد.
⚜️◾️روز شانس شما : چهارشنبه
⚜️▪️فال :مسئولیت‌پذیری،مسئولیت‌پذیری باعث افزایش درجه خوشحالی می‌شود. هر چقدر انسان مسئولیت‌پذیرتر باشد به همان اندازه شادتر هم خواهد بود. البته به شرطی که بیشتر از توان خود مسئولیت قبول نکند پس اصلا فکر نکنید با شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت‌هایتان شادتر خواهید بود!

‏🌹تیرماهی های عزیزم تولدتون مبارک🌹

🌹💤🌃متولدين تير🌃💤🌹

⚜️▪️ميزان انرژي اين ماه شما 70%
⚜️◾️ستاره اقبال 85 شمالي
⚜️▪️توصيه خوراكي :ترشيجات را به اندازه مصرف كنيد
⚜️◾️روز شانس شما : دوشنبه
⚜️▪️فال :شریک کردن دیگران در شادمانی‌هایمان:
هنگامی که فردی دیگران را در شادی خود شریک می‌کند، شادی خودش هم بیشتر می‌شود بنابراین اگر می‌خواهید شادی‌تان را بیشتر کنید تا می‌توانید دیگران را در شادی‌تان سهیم کنید و هرگز تنهایی جشن نگیرید و از در میان گذاشتن خوشحالی‌تان با کسانی که دوستشان دارید دریغ نکنید.


💤🌃متولدين مرداد🌃💤

⚜️▪️ميزان انرژي اين ماه شما 78%
⚜️◾️ستاره اقبال 33 شرقي
⚜️▪️توصيه خوراكي :بخور اوكاليپتوس بدهيد.
⚜️◾️روز شانس شما : يكشنبه
⚜️▪️فال :داشتن دوستان خوب،به نظر شما داشتن یک دوست خوب بهتر است یا داشتن ثروت بیشتر؟ به اعتقادتان کدام یک می‌تواند شما را شادتر کند؟ جالب است بدانید یک دوست خوب می‌تواند به راحتی جای ثروت اضافه را بگیرد و در شادی شما بیشتر از ثروت اضافه موثر باشد. توجه کنید که ما گفتیم پول و ثروت اضافه! منظور از ثروت اضافه، در واقع مازاد ثروت و درآمد است یعنی درآمد و ثروتی بیشتر از نیاز فرد، وگرنه هیچ‌کس منکر این نیست که زندگی در فقر هم می‌تواند روی کیفیت زندگی تاثیر منفی بگذارد. نتایج تحقیقی که در انگلستان انجام شد، نشان داد هر دوست خوب با 50 پوند انگلیسی برابر است و نداشتن هر دوست خوب می‌تواند چیزی در همین حدود به شادکامی شما ضربه بزند. پس تا می‌توانید قدر دوستان خوبتان را بدانید.


💤🌃متولدين شهريور🌃💤

⚜️▪️ميزان انرژي اين ماه شما 77%
⚜️◾️ستاره اقبال 76 جنوبي
⚜️▪️توصيه  :دوش آب گرم بگيريد.
⚜️◾️روز شانس شما : چهارشنبه
⚜️▪️فال :شکرگزاری،درجه شکرگزار بودن هم یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند باعث احساس شادی در افراد شود. شکرگزار بودن تنها به مفهوم معنوی آن ختم نمی‌شود بلکه وقتی تشکر می‌کنیم در واقع حس رضایتمندی خود را نشان می‌دهیم و از خودمان هم تشکر می‌کنیم. شکرگزار بودن هم می‌تواند شکرگزاری از پروردگار متعال باشد و هم حتی تشکر ما از فردی دیگر یا حتی خودمان، همه اینها در احساس شادی ما موثر خواهند بود. اگر بتوانید هر شب یا چند شب در هفته فقط چند دقیقه به اتفاق‌های خوبی که در طول روز یا هفته داشته‌اید فکر کنید و بابت این خوبی‌ها شکرگزار باشید، به‌طور حتم به مرور زمان به انسان شادتری تبدیل خواهید شد.

 
🏙🌘 متوليدن مهر 🌘🏙

⚜️▪️ميزان انرژي اين ماه شما 74 %
⚜️◾️ستاره اقبال 63 غربي
⚜️▪️توصيه خوراكي :قبل خواب يك ليوان آب خنك ميل كنيد.
⚜️◾️روز شانس شما : جمعه
⚜️▪️فال :معنای فداکاری را لمس کنید.
دست بخشش داشته باشید. ولی انتظار بازگشت نداشته باشید. دیگران را به شیوه‌های خودشان خوشحال کنید. به افراد بی‌پناه، یتیم و فقیر کمک کنید. برای آنهایی که خواهان یاری شما هستند پشت و پناه باشید و بدون آنکه منّتی بر آنها نهید ، تکیه‌گاهشان باشید. هر چقدر بیشتر ببخشایید، از الزامات و قید و بندها بیشتر رها خواهید شد.

💤🌃متولدين آبان🌃💤

⚜️▪️ميزان انرژي اين ماه شما 80 %
⚜️◾️ستاره اقبال 22 جنوبي
⚜️▪️توصيه خوراكي :نان سبوس دار رازبيشتر استفاده كنيد.
⚜️◾️روز شانس شما : سه شنبه
⚜️▪️فال :نسبت به انتظارات و برنامه‌ریزی‌های خود، واقع بین و منطقی باشید.
توانائی‌های خود را در موقعیت‌های خاص بشناسید و نسبت به عدم توانائی‌ها و ضعف‌های خود واقع بین باشید. هر چقدر نگرش شما نسبت به مسائل زندگی منطقی‌تر باشد، به آرامش بیشتری دست خواهید یافت.

💤🌃متولدين آذر🌃💤

⚜️▪️ميزان انرژي اين ماه شما 73 %
⚜️◾️ستاره اقبال 39 شرقي
⚜️▪️توصيه خوراكي :سبزيجات را كنار غذايتان ميل كنيد.
⚜️◾️روز شانس شما : پنجشنبه
⚜️▪️فال :یاد بگیرید که گاه مسائل را رها سازید.
بدین معنا که به هر مسئله‌ای دائماً گره نخورید. وقتی همیشه و همه جا در فکر مسائل خود هستید و به مرور آنها می‌پردازید، در واقع همیشه بار اضافه‌ای را با خود حمل می‌کنید که این خود سبب ایجاد اضطراب و استرس در شما می‌گردد. بیاموزید که با یک ذهن رها و آزاد زندگی کنید. این امر به شما کمک می‌کند که با هر محرک کوچک و یا مانع جزئی آشفته نشوید.


💤🌃متولدين دي🌃💤

⚜️▪️ميزان انرژي اين ماه شما 75%
⚜️◾️ستاره اقبال 70 جنوبي
⚜️▪️توصيه خوراكي :نمك و شكر را كمتر مصرف كنيد.
⚜️◾️روز شانس شما : شنبه
⚜️▪️فال :نسبت به انسان‌ها، عشق بی‌قید و شرط خود را نثار کنید.شما می‌توانید از دوستان، هم اتاقی‌ها و هم‌ کلاسی‌های خود شروع کنید. یاد بگیرید که آنها را بدون قید و شرط دوست بدارید، در مقابل ضعف‌های آنها صبور باشید و خطاها و اهمال کاری‌هایشان را ببخشید. هر چقدر نسبت به دیگران بخشش بیشتری داشته باشید، احساس شادی و خرسندی بیشتری را تجربه خواهید کرد.



💤🌃متولدين بهمن🌃💤

⚜️▪️ميزان انرژي اين ماه شما 74%
⚜️◾️ستاره اقبال 113 شرقي
⚜️▪️توصيه خوراكي :كمي زودتر استراحت كنيد.
⚜️◾️روز شانس شما : شنبه
⚜️▪️فال :به خود و خدای خود ایمان داشته باشید.
اگر به خود و خدای خود ایمان داشته باشید، به راحتی از عهده مشکلات زندگی برخواهید آمد . و ثابت قدم و مطمئن در راه رسیدن به اهداف خود گام خواهید برداشت.


💤🌃متولدين اسفند🌃💤

⚜️▪️ميزان انرژي اين ماه شما 71%
⚜️◾️ستاره اقبال 165 شمالي
⚜️▪️توصيه خوراكي :كمتر از برنج استفاده كنيد.
⚜️◾️روز شانس شما : پنجشنبه
⚜️▪️فال :مثبت اندیش باشید
اگر دیدگاه مثبت اندیشی نداشته باشید، همه‌چیز می‌تواند بی‌فایده و بی‌ثمر باشد. داشتن نگرش مثبت و امید، بهترین سلاح در مقابل ترس و اضطراب است.




تعداد بازید: 2207     تاریخ ثبت: 1396/04/04

پیشنهاد ما به شما