🔐🔗 فال هفتگی - فال تمام ماهها6تا 12خرداد 🔗🔐

 🔐🔗 فال هفتگی - فال تمام ماهها6تا 12خرداد   🔗🔐
🌍http://www.darkenareto.ir🌍

🌍💌🐓 

🔆🖼فال فروردین🖼🔆

🎟عشقبازی و جوانی و شراب لعل فام
🎟مجلس انس و حریف همدم و شرب مدام
🎟ساقی شکردهان و مطرب شیرین سخن
🎟همنشینی نیک کردار و ندیمی نیک نام

🌿تعبیر: موقعیت برای شما مهیاست. این گوی و این میدان. اگر کمی فکر و تامل کنید همه چیز یکجا نصیبتان می شود. خداوند بسیا دوستتان دارد که مقام و ثروت و یار خوب رابه ما داده حالا باید دید که در مقابل این لطف الهی چه کار می کنید و چگونه شاکر هستد.


🔆🖼فال اردیبهشت 🖼🔆

🎟نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
🎟که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی
🎟من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش
🎟که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

🌿تعبیر: برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.

خردادی عزیز.تولدت مبارک

💌🔆🖼فال خرداد 🖼🔆💌
‏‏
🎟صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن
🎟دور فلک درنگ ندارد شتاب کن
🎟زان پیشتر که عالم فانی شود خراب
🎟ما را ز جام باده گلگون خراب کن

🌿تعبیر: بیشتر از این به مال و ثروتی که داری تکیه نکن و به آن مغرور نشو چون مال مثل خورشید از شرق طلوع می کند و از غرب افول می مناید یاد روزی باش که قرار است کوله باری از رفتارهایت را به آخرت ببری پس کارهای شایسته انجام بده به نیایش خدا بپرداز دلت را هم صاف کن که خدا با توست.


🔆🖼فال   تیر 🖼🔆

🎟غم زمانه که هیچش کران نمی‌بینم
🎟دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم
🎟به ترک خدمت پیر مغان نخواهم گفت
🎟چرا که مصلحت خود در آن نمی‌بینم

🌿تعبیر: چرا فکر می کنید غم دلتان را پایانی نیست دوای درد شما با خدا بودن است، راز و نیاز کردن با خداوند از درد دلتن می کاهد. افسوس گذشته را می خورید که هیچ فایده ای هم ندارد. تنها شده اید. راهتان را گم کرده اید. بلند شوید و مثل آبی روان به جنب و جوش درآئید و خودتان مشکلاتتان را حل کنید. انشاالله


🔆🖼فال  مرداد🖼🔆

🎟از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه
🎟انی رایت دهرا من هجرک القیامه
🎟دارم من از فراقش در دیده صد علامت
🎟لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

🌿تعبیر: برای کسی که حتی از جانتان هم عزیزتر است پیغامی فرستاده اید که می ترسید به دستش نرسد حتی تا قیامت همه می دانند که تنها دردتان فراق و دوری از اوستو به هر کس می رسید احوال او را جویا می شوید و برای او سلامی در غربت می فرستید. خدا کریم است و طلب تو را هم می داند و این از جان شیرین تر را به تو می رساند.


🔆🖼فال  شهریور 🖼🔆

🎟ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم
🎟از بد حادثه این جا به پناه آمده‌ایم
🎟ره رو منزل عشقیم و ز سرحد عدم
🎟تا به اقلیم وجود این همه راه آمده‌ایم

🌿تعبیر: دست تقدیر مسیر زندیگتان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده ید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حالتان می شود. آبروی کشانی که می خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.

     
🔆🖼فال  مهر🖼🔆

🎟خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست
🎟تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست
🎟از لبت شیر روان بود که من می‌گفتم
🎟این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

🌿تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.


🔆🖼 فال  آبان 🖼🔆
‏‏
🎟دانی که چنگ و عود چه تقریر می‌کنند
🎟پنهان خورید باده که تعزیر می‌کنند
🎟ناموس عشق و رونق عشاق می‌برند
🎟عیب جوان و سرزنش پیر می‌کنند

🌿تعبیر: اینقدر به مال و ثروت خود مغرور نشو. به مال دنیا اعتمادی نیست هر آن می سوزد و از بین می رود. محبت و عشق را نمی توان با پول خرید. ثروت قلب را تیره می کند. برای عبادت نگو که معذورم تو هر چه داری از لطف خداست. همان هایی که در اطرافت هستند در زمان بدبختی تو را به نیم جو هم نمی خرند پس لااقل با خدا باش.


🔆🖼فال  آذر 🖼🔆
‏‏
🎟وصال او ز عمر جاودان به
🎟خداوندا مرا آن ده که آن به
🎟به شمشیرم زد و با کس نگفتم
🎟که راز دوست از دشمن نهان به

🌿تعبیر: رضایتان همیشه به رضای خدا باشد. با زور شمشیر به جایی نمی رسید. برای درمان دل بیمارتان از خداوند شفا بطلبید. فقط از خدا مرادتان را طلب کنید که دوای دردتان نزد اوست. عمرتان طولان است، کمی صبر و تحمل کنید. ناامید نشوید دعاهایتان پایمال نمی شود.


🔆🖼فال   دي🖼🔆

🎟چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت
🎟حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت
🎟به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا
🎟که کارخانه دوران مباد بی رقمت

🌿تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.


🔆🖼فال  بهمن🖼🔆

🎟صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم
🎟وین نقش زرق را خط بطلان به سر کشیم
🎟نذر و فتوح صومعه در وجه می‌نهیم
🎟دلق ریا به آب خرابات برکشیم

🌿تعبیر: بیشتر با خدا باشید. از کارهای ناشایست پرهیز کنید همه ی کارها با پول حل نمی شود. روزی می رسد که می بینید برای آخرت توشه ای غیر از گناه ندارید. عجله کنید و دست از گناه بردارید. خوشگذرانی گناه نیست به شرط اینکه معصیت در ان نباشد. این گوی و این میدان بسم الله بگوئید و طمع هم نکنید و پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید.


🔆🖼فال  اسفند 🖼🔆

🎟مسلمانان مرا وقتی دلی بود
🎟که با وی گفتمی گر مشکلی بود
🎟به گردابی چو می‌افتادم از غم
🎟به تدبیرش امید ساحلی بود

🌿تعبیر: فکر می کنی کسی حرفت را نمی شنود و از مشکلت خبر ندارد. کسی تو را از گرداب غم رهایی نمی دهد. اما همه ی این ها مصلحت الهی است و تو مورد امتحان قرار گرفته ای باز هم رحمت خدا شامل حالت می شود و کاردانی تو را نجات می دهد بدان همه ی این مصائب به خاطر جهالت خودت بوده است.


‏            🔐🔗 عضويت 🔗🔐

‏https://telegram.me/joinchat/BcsxcTuc4bWUKpQdo7fg0g

تعداد بازید: 1163     تاریخ ثبت: 1396/03/07

پیشنهاد ما به شما