🔐🔗 فال هفتگی - فال تمام ماهها20تا 26خرداد 🔗🔐

🔐🔗 فال هفتگی - فال تمام ماهها20تا 26خرداد   🔗🔐
🌍http://www.darkenareto.ir🌍

🔮💌🐓


🔆🖼فال  فروردین🖼🔆

🎟پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد
🎟وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد
🎟از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر
🎟ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد

🌿تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.


🔆🖼فال  اردیبهشت 🖼🔆
‏‏
🎟جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید
🎟هلال عید در ابروی یار باید دید
🎟شکسته گشت چو پشت هلال قامت من
🎟کمان ابروی یارم چو وسمه بازکشید

🌿تعبیر: یارتان حاضر به هر گونه فداکاری برای شما می باشد. هر ملامتی را به خاطر شما تحمل می کند و برای رسیدن به تو بهای سنگینی پرداخت کرده است. بدون شما زندگی برایش چون شب است. تو هم طلب او را برآورده ساز تا خوبی های او را جبران کرده باشی.


💌🔆🖼فال  خرداد 🖼🔆
‏‏
🎟ما ز یاران چشم یاری داشتیم
🎟خود غلط بود آن چه ما پنداشتیم
🎟تا درخت دوستی برگی دهد
🎟حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم

🌿تعبیر: امیدتان به دیگران برای کمک بی جهت بوده و حال تنها مانده اید هر چند که همه قول یاری و کمک به شما داده بودند. گول حرف و ظواهر فریبند ی آنها را خوردید اما الان هم دیر نیست اگر کمی همت کنید به تنهایی هم می توانید کارهایتان را به انجام برسانید.


🔆🖼فال  تیر 🖼🔆

🎟صلاح کار کجا و من خراب کجا
🎟ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
🎟دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس
🎟کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

🌿تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.


🔆🖼فال مرداد🖼🔆

🎟بالابلند عشوه گر نقش باز من
🎟کوتاه کرد قصه زهد دراز من
🎟دیدی دلا که آخر پیری و زهد و علم
🎟با من چه کرد دیده معشوقه باز من

🌿تعبیر: یکان تصمیم نادست تان باعث یک عمر پشیمانی شما شده است. به ایمان خویش تکیه کنید با گریه و زتری کردن کاری از پیش نمی برید. از چیزی نترسید دوباره یا علی گفته و شروع کنید. با داشتن قدم اول نسیم پیروزی وزیدن می کند تا حالا فکر می کردید نقشه هایتان عملی نیست ولی با کمی تدبیر به حقیقت می پیوندد.


🔆🖼فال شهریور 🖼🔆

🎟دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن
🎟در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن
🎟از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن
🎟از دوستان جانی مشکل توان بریدن

🌿تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته اید و تصمیم گیری برایتان بسیار مشکل شده است راه اول برای شما ثروت و مال به دنبال دارد ولی با دلی تنگ و راه دوم نیک نامی و عشق و وصال ولی بدون ثروت و مال. راهی را انتخاب کنید که به وصال یار بیانجامد. فرصت را غنیمت بدانید و بسم الله بگویید توکل به خدا کنید.

‏        
🔆🖼فال  مهر🖼🔆

🎟اگر به باده مشکین دلم کشد شاید
🎟که بوی خیر ز زهد ریا نمی‌آید
🎟جهانیان همه گر منع من کنند از عشق
🎟من آن کنم که خداوندگار فرماید

🌿تعبیر: اگر از دستور خدا عتاب کنی و به بندگان خدا ریا کنی همه کس و همه چیز از تو دور می شوند. طمع به مال مردم نکن که اگر مردم تو را ببخشند خدا تو را نمی بخشد پس با خدا باش. حلقه ی در خانه ی خدا را بگیر تا خدا تو را به حلقه ی یار برساند و از بلاها رهایی یابی و دل خسته ات آرام گیرد.


🔆🖼 فال  آبان 🖼🔆

🎟مرا می‌بینی و هر دم زیادت می‌کنی دردم
🎟تو را می‌بینم و میلم زیادت می‌شود هر دم
🎟به سامانم نمی‌پرسی نمی‌دانم چه سر داری
🎟به درمانم نمی‌کوشی نمی‌دانی مگر دردم

🌿تعبیر: جلوی هواهای نفسانی خویش را بگیرید. هر چند که به وصال یار فکر می کنید ولی مطمئن نیستید که او هم مثل شما فکر می کند یا نه. حاضرید سر و جان خودتان را فدای یار کنید و گاهی هم از سربی قراری می خواهید دل به دیا زده و همه چیز را به او بگوئید. کمی صبر کنید دست تقدیر همه چیز را بر وفق مرادتان درست می کند.


🔆🖼فال  آذر 🖼🔆
‏‏
🎟ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم
🎟جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم
🎟عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است
🎟کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

🌿تعبیر: با غیبت کردن و تهمت زدن به دیگران کاری از پیش نمی برید. هر کسی ایرادی دارد بنابراین بزرگوار و خطاپوش باشید. حرمت خود و دیگران را حفظ کنید. از تجملات بپرهیزید. با تکیه بر مال دنیا به جایی نمی رسید. به حرف نادانان گوش ندهید هر چه می کشید از رفیق حسود می باشد. با حرف حق جدل نکن و آن را قبول کن.


🔆🖼فال   دي🖼🔆

🎟دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد
🎟گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد
🎟گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ
🎟گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

🌿تعبیر: توکل به خدا کن. در کاری که انجام می دهی بدی وجود ندارد و عاقبت بسیار خوبی دارد. قبول کن چیزی را از دست نمی دهی. غصه نخور. شاد باش که به مقام و پول یکجا دست پیدا می کنی. از پند دیگران ناراحت نشو. عمرت هم طولانی است.


🔆🖼فال  بهمن🖼🔆

🎟نقد صوفی نه همه صافی بی‌غش باشد
🎟ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد
🎟صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی
🎟شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد

🌿تعبیر: تو مورد اعتماد دیگرانی. اگر در کار خود غل و غش داشته باشی هم خودت را ازبین می بری هم دیگران را پس از تجربه ی خودت استفاده کن و دست دیگران را هم بگیر. حیف از توست که با حیله و ریا بخواهی زندگی کنی. ذات تو مثل یک سجاده پاک و بی ریاست. مراقب شیطان باش.


🔆🖼فال  اسفند 🖼🔆

🎟صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست
🎟بیار نفحه‌ای از گیسوی معنبر دوست
🎟به جان او که به شکرانه جان برافشانم
🎟اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست

🌿تعبیر: منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

‏          

تعداد بازید: 1096     تاریخ ثبت: 1396/03/21

پیشنهاد ما به شما